Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 11 червня 2025
04:32

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

За рік роботи контакт-центр «Гаряча лінія губернатора Дніпропетровщини» прийняв близько 50 тисяч звернень

За рік роботи контакт-центр «Гаряча лінія губернатора Дніпропетровщини» прийняв близько 50 тисяч звернень
Щодня до контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» надходить близько 250 звернень від жителів Дніпропетровської області. А це значить, що близько 250 жителів регіону щодня мають можливість поставити актуальні питання та отримати підтримку від обласної влади.

З того дня, коли до «Гарячої лінії» надійшов перший дзвінок, вже минув рік. За цей час вирішено не одну тисячу важливих питань, допомогу та підтримку отримали десятки тисяч жителів Дніпропетровщини. Загалом за рік роботи контакт-центру «Гаряча лінія губернатора Дніпропетровщини» прийнято близько 50 тисяч звернень. Керівник регіону Дмитро Колєсніков привітав контакт-центр із першою річницею та подякував за вагому та важливу роботу.

«Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» задала новий стандарт роботи регіональної влади зі зверненнями громадян. Вона дозволила жителям навіть найвіддаленіших населених пунктів області, за допомогою телефонного зв'язку, звернутися зі своїми проблемами до обласної влади. Сьогодні вона дозволяє оперативно приймати звернення, направляти їх виконавцям для реагування з максимальною швидкістю та забезпечувати контроль виконання. «Коли мова йде про звернення громадян, влада має діяти швидко, рішуче і ефективно», - наголосив керівник регіону Дмитро Колєсніков, звертаючись до працівників контакт-центру.

Дмитро Колєсніков також підкреслив, що для нього, контакт-центр - це індикатор роботи системи влади на всіх рівнях. «Керівники територій, комунальних підприємств та служб реагують на сигнали контакт-центру оперативно та дієво. В регіоні розуміють: дзвінок на «Гарячу лінію Губернатора» - це серйозно. Це значить – проблему буде вирішено».

Керівник регіону закликав працівників контакт-центру не втрачати темпу роботи зі зверненнями громадян та добиватися вирішення найскладніших проблем.

Довідка:

На Дніпропетровщині з 5 червня 2012 року діє регіональний контакт-центр, побудований за моделлю «Урядового контактного центру».

У робочі дні з 9 до 18 годин звернення мешканців Дніпропетровської області за телефоном «Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» 0-800-505-600 реєструють 10 операторів. Ще 4 аналітика аналізують звернення, визначають виконавців вирішення питань громадян, перевіряють якість реагування та вирішення питання. У сфері контролю «гарячої лінії» - понад 100 органів влади та їх підрозділів: це місцеві міські та районні органи влади, управління та організації, територіальні підрозділи органів центральної виконавчої влади.

Кожне звернення, яке надходить на «гарячу лінію», знаходиться на особистому контролі голови облдержадміністрації Дмитра Колєснікова.

Gorod.dp.ua на Facebook.
ФОТО:





ника  (18.06.15 20:34): Здравствуйте помогите пожалуйста одна надежда на вас, у нас в пгт.Кринички Днепропетровской области необычная ситуация------— житель дома по ул. Сурской Боженко обвинил соседку с верху что от нее течет вода ему в квартиру и женщине ни за что ни про что отключили воду в такую жару и местные власти не то что помочь а вообще не разбираясь сделали ее крайней, ... Умоляю ПОМОГИТЕ женщина инвалид 2 группы ...Ни администрация ни райсовет ни сельсовет не хотят разобраться в этой ситуации только отписались , что они не причем и мол решайте конфликт мирно... А как мирно если этот сосед лезет драться и угрожает ... Відповісти | З цитатою
КирА  (04.11.14 14:50): Мой ребёнок лежал в 7 городской больнице г.Днепродзержинск отделение детской хирургии.Скажите пожалуйста,как можно идти в Европу и подписывать реформы о здравоохранении когда само отделение не соответствует не одной норме?Окна двойные без ручек и обсалютно не закрываються,склеяные скотчем чтобы ветер не раскрывал, постельного даже самого поршивого нет,На улице Слава Богу глубокая осень.Как можно в таких условиях лечить детей?А потом государство жалуется что много газа расходуется за отопительный сезон!Так устраните теплопатерю!Детям ХОЛОДНО! Відповісти | З цитатою
гость  (03.11.14 18:17): У меня сотрудники Приватбанка сняли 8000гр, с кредитной карточки и зарплатной они шахраи на живаються на людях. Хочу спросить спросить Игоря Коломойского долго это продолжатся воровать у людей деньги последние. Відповісти | З цитатою
тамара  (29.08.14 07:17): ваша горячая линия ничего не делает для народа пишут просто отписки Відповісти | З цитатою
Наталья  (16.07.14 20:57): пожалуйста помогите разобраться в г Днепродзержинске дали детские деньги ,а Петриковка не дает что нам делать звонили им они грубят и сказали что на нас не хватило денег у государства . С уважением мама троих детей , Відповісти | З цитатою
Александр  (11.06.14 21:23): Звоню с марта месяца, подаю жалобу уже второй раз на директора КП ТОМАКОВСКОГО КОММУНАЛЬНО-ХОЗЯЙСТВЕННОГО ПРЕДПРИЯТИЯ ПОХИЛЕНКО ОЛЬГУ ВАСИЛЬЕВНУ. Эта особа, игнорируя все законы и нормы которые прописаны в п.1.7. ст. 1 ПОРЯДКА СОДЕРЖАНИЯ КЛАДБИЩ И ДРУГИХ МЕСТ ЗАХОРОНЕНИЙ, пользуясь служебным положение разрешает делать захоронения в местах которые для этого не предназначены. А именно, участки для захоронений она выделяет за счет участков на которых уже похоронены люди... Согласно п.1.7. ст. 1 ПОРЯДКА СОДЕРЖАНИЯ КЛАДБИЩ И ДР. МЕСТ ЗАХОРОНЕНИЙ расстояние между рядами должно быть один метр, между участками захоронений в ряду--0,5 м. Так вот она в эти 0,5 м. умудряется сделать еще захоронение... Руша при этом памятники, плитку и цветы соседских могил. А на жалобы людей по этому поводу она откровенно плюет. Второй раз звоню на "гарячую линию" с жалобой , но результатов никаких. Наши местные "князьки" берегут друг-друга... Пишут ответы а обл. администрацию , что все тут в порядке... Это прост Відповісти | З цитатою
Татьяна  (30.04.14 09:45): Не получила больничный за март месяц закрытый 19 марта.Днепродзержинск Відповісти | З цитатою
Ольга  (19.03.14 15:00): В Новомосковске в школах нет аванса за 16.03.2014г. Відповісти | З цитатою
Марина  (09.12.13 17:43): они теперь до 17:00 работают. Відповісти | З цитатою
Ирина  (01.11.13 12:25): За октябрь не получила пособия малоимущих, так как не было финансирования. Помогите пожалуйста! Днепродзержинск Відповісти | З цитатою
1 2 3 4 5
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  На часі: що кажуть містяни про ремонт трамвайної колії у центрі Дніпра (16)

•  Історію Дніпра пропонують вести від 14 століття (10)

•  Ще одна перемога для Дніпра: мерія вирішила багаторічну проблему водопостачання мешканців по вул. Мандриківській, 136 (9)

•  У Дніпрі на Метробудівській водій Audi збив з ніг пішохода, який перебігав дорогу: відео моменту (7)

•  Скільки років потрібно, щоб купити квартиру в Дніпрі (6)

•  На площі Героїв Майдану водійка Audi переплутала педалі і спровокувала масову ДТП (відео моменту) (6)

•  Через аварійний стан: на Амурському мосту капітально відремонтують трамвайні колії (4)

•  Більшість працівників в Україні регулярно використовують ШІ в роботі (4)

•  У Дніпрі засуджена ексочільниця МСЕК працевлаштувалась у госпіталі ветеранів війни (4)

•  У Дніпрі на Робочій Mercedes на пішохідному переході насмерть збив жінку: відео моменту (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на нові тролейбуси витратить місто у 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті