З того дня, коли до «Гарячої лінії» надійшов перший дзвінок, вже минув рік. За цей час вирішено не одну тисячу важливих питань, допомогу та підтримку отримали десятки тисяч жителів Дніпропетровщини. Загалом за рік роботи контакт-центру «Гаряча лінія губернатора Дніпропетровщини» прийнято близько 50 тисяч звернень. Керівник регіону Дмитро Колєсніков привітав контакт-центр із першою річницею та подякував за вагому та важливу роботу.
«Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» задала новий стандарт роботи регіональної влади зі зверненнями громадян. Вона дозволила жителям навіть найвіддаленіших населених пунктів області, за допомогою телефонного зв'язку, звернутися зі своїми проблемами до обласної влади. Сьогодні вона дозволяє оперативно приймати звернення, направляти їх виконавцям для реагування з максимальною швидкістю та забезпечувати контроль виконання. «Коли мова йде про звернення громадян, влада має діяти швидко, рішуче і ефективно», - наголосив керівник регіону Дмитро Колєсніков, звертаючись до працівників контакт-центру.
Дмитро Колєсніков також підкреслив, що для нього, контакт-центр - це індикатор роботи системи влади на всіх рівнях. «Керівники територій, комунальних підприємств та служб реагують на сигнали контакт-центру оперативно та дієво. В регіоні розуміють: дзвінок на «Гарячу лінію Губернатора» - це серйозно. Це значить – проблему буде вирішено».
Керівник регіону закликав працівників контакт-центру не втрачати темпу роботи зі зверненнями громадян та добиватися вирішення найскладніших проблем.
Довідка:
На Дніпропетровщині з 5 червня 2012 року діє регіональний контакт-центр, побудований за моделлю «Урядового контактного центру».
У робочі дні з 9 до 18 годин звернення мешканців Дніпропетровської області за телефоном «Контакт-центру «Гаряча лінія Дмитра Колєснікова» 0-800-505-600 реєструють 10 операторів. Ще 4 аналітика аналізують звернення, визначають виконавців вирішення питань громадян, перевіряють якість реагування та вирішення питання. У сфері контролю «гарячої лінії» - понад 100 органів влади та їх підрозділів: це місцеві міські та районні органи влади, управління та організації, територіальні підрозділи органів центральної виконавчої влади.
Кожне звернення, яке надходить на «гарячу лінію», знаходиться на особистому контролі голови облдержадміністрації Дмитра Колєснікова.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |