100 робіт від 9-ти провідних українських карикатуристів будуть надруковані у збільшеному вигляді – розміром 1 кв. метр – та виставлені для огляду всіх охочих ознайомитися з сучасною українською карикатурою. За інформацією організаторів, виставка карикатур в Дніпропетровську востаннє відбувалася лише в 1991 році.
Дніпропетровськ стане першим містом, де пройде „Фестиваль української карикатури”. Далі експозиція буде представлена у Запоріжжі – з 23 лютого, Львові – з 28 лютого, у Харкові – з 14 березня, а також в Одесі, Донецьку, Івано-Франківську, Миколаєві та Києві.
Організатором фестивалю є новий український журнал “Український ТИЖДЕНЬ”, для якого карикатура стала брендотворчим елементом. “У 80-х роках я протягом десятиліття збирав карикатури, а тому маю до них особливе ставлення, – розповідає шеф-редактор журналу, відомий телеведучий Юрій Макаров. – Відома в усьому світі українська карикатуристська школа, справді, є вітчизняним надбанням, якого донедавна не культивували в жодному з українських журналів”.
Однією з цілей виставки “Фестивалю української карикатури” є бажання долучати до співпраці нових карикатуристів з українських міст, роботи яких можуть бути додані до експозиції фестивалю, а також з’являтися на сторінках журналу.
На виставці на згадку будуть роздаватися листівки з репродукціями карикатур. А також – новий номер журналу від 15 лютого, присвячений Дніпропетровську. Також відвідувачі зможуть проголосувати за малюнок, який сподобався їм найбільше. Таким чином організатори після відвідування усіх міст визначать найкращі карикатури України на думку широкого загалу.
Окрім карикатур, на виставці просто неба буде представлено 30 найцікавіших статей журналу “Український ТИЖДЕНЬ” у вигляді постерів, які допоможуть ознайомитися із журналом.
Контактна особа:
Устінова Олександра
044 278 48 95
093 285 76 31
[email protected]
Перше число нового україномовного суспільно-політичного журналу “Український ТИЖДЕНЬ” 2 листопада побачило світ. Це – спільний проект австрійської компанії ECEM Media GmbH та відомого журналіста й телеведучого Юрія Макарова. “Український ТИЖДЕНЬ” покликаний посісти досі вільну нішу вдумливого журналу, в якому поєднуються неупереджена інформація, кваліфікована аналітика та матеріали для неквапного читання.
“Дещо спрощено я можу сказати так: “Український ТИЖДЕНЬ” – журнал не для гортання, а для читання, – каже шеф-редактор Юрій Макаров. – Наше видання відрізняється від більшості журналів в Україні наявністю авторської інтонації та певна заанґажованості у питаннях, пов’язаних з поняттями “національний інтерес”, “національний проект”, “національна ідентичність”. Загальна інтонація розмови є підкреслено спокійною, а стиль передбачає зрозумілість викладу, зокрема, і для непідготованого читача. Звісно, особистісна інтонація авторів не заважає їм бути максимально коректними та об’єктивними, бо видання не пов’язане з інтересами жодної політичної сили чи економічної групи в Україні. Є низка дуже успішних проектів серед найстарших українських Інтернет- та бізнес-ЗМІ, що сповідують саме такий, авторський підхід в журналістиці. Це заохочує повторити їхній успіх в сегменті суспільно-політичного видання”.
“Український ТИЖДЕНЬ” виходить щоп’ятниці, у звичному повнокольоровому форматі А4, на 82 сторінках і коштує близько 5 грн. Дизайн видання – класичний, стриманий, акуратний. Це теж позиціонує журнал як вдумливий, зі спокійною інтонацією.
|
|
|
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |