Про це повiдомив заступник декана економічного факультету з міжнародного співробітництва, доцент кафедри маркетингу С. Я. Касян.
Протягом трьох днів студенти були учасниками майстер-класів провідних рекламістів України та Європейського Союзу. Зокрема, голова журі «Крим-СаФаРі», креативний директор рекламної агенції Kaffeine Communications Анже Йереб (Словенія) розкрив особливості практичної організації рекламних кампаній, у тому числі в мережі Інтернет. Голова Союзу рекламістів України, професор Є. В. Ромат розповів про тенденції позиціонування сучасного сервісного підприємства в глобальному економічному просторі, наголосив на підходах до визначення ефективності маркетингових комунікацій підприємств. Прослухавши майстер-класи та тренінги, студенти взяли участь у брифінгах і дебатах, презентували свої роботи та ознайомилися з творчим потенціалом інших ВНЗ. Чорне море і севастопольське сонце надали їм наснаги і натхнення на підкорення нових творчих горизонтів, а нові друзі та знайомі дозволили розширити коло однодумців.
Серед представлених студентських робіт журі фестивалю у складі провідних маркетологів й рекламістів України, Росії та ЄС обрало найбільш цікаві та ґрунтовні. Так, I місце у рекламному полігоні фестивалю «Крим-СаФаРі» було присуджено збірній команді студентів Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара та Київського національного університету технології та дизайну.
У конкурсі індивідуальних робіт в номінації «Друкована реклама» почесну грамоту отримала студентка ДНУ Альона Порфільєва за серію з п’яти робіт «Дай шанс». Також серед призерів опинилася робота «Вода – це життя. Дніпропетровськ» магістра Максима Сотнікова (запропонована ООН номінація «Міжнародний рік співпраці з питань води»).
За підсумками фестивалю завідувач кафедри маркетингу, доктор економічних наук, професор Світлана Юріївна Хамініч отримала подяку від Спілки рекламістів України та організаційного комітету Національного фестивалю соціальної реклами за вагомий внесок у підготовку талановитої молоді – студентів ДНУ імені Олеся Гончара – до творчих рекламних конкурсів. Адже кафедра маркетингу ДНУ готує провідних фахівців в галузі маркетингу і реклами, які демонструють значний творчий потенціал, креативність та сучасне ринкове мислення.
|
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |