Участь у нараді взяв директор інституту «ДніпроДІПРОтранс» Ігор Савілов, головний інженер проекту цього інституту Юрій Зубарєв, директор мостобудівного підприємства ВАТ «Мостобуд-12» Сергій Скляр.
Оговорені технічні питання відновлювальних робіт з поточного ремонту температурного шву (орієнтовно обсяг витрат становитиме 1,5 млн грн.). Ярослав Корчевський зазначив, що протягом двох років з моменту обрання на посаду постійно домагається виділення фінансування з вищих бюджетів на реконструкцію та добудову лівобережного мосту, відновлення функціонування у повному обсязі комунального підприємства «Дніпродзержинське управління з експлуатації мостів і шляхопроводів», яке раніше обслуговувало 12 міських мостів, тунелі та меліосистему.
Ситуація на лівобережному мосту залишається під контролем міської влади.
Ярослав Корчевський висловив подяку керівнику ВАТ «Укргідроенерго» Семену Поташнику за своєчасну допомогу при проведенні водолазного обстеження підводної частини мосту.
Результатом обговорення ситуації з керівництвом відділу ДАІ у Дніпродзержинську стала можливість відновлення руху транспорту по лівобережному мосту по обох смугах, а не по одній, як передбачалося раніше, вже сьогодні з 17 години.
Обмеження руху транспорту на ділянці пошкодження температурного шву до 20 км на годину має забезпечити гарантію безпеки руху.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
рс. а на месте маршрутчиков я бы вас за эти деньги не возил... кто то из вас подумал на сколько увеличился пробег и временные затраты при объезде через плотину??? + ко всему вымотанные нервы водителю нервными и опаздывающими пасажирами на любимую работу??? червонец не меньше в этом случае должен стоить проезд... Ответить | С цитатой
после работы с ДМК всё равно уехать невозможно.
Особенно маршрут №4. Ответить | С цитатой