Комісія, до складу якої включено фахівців теплокомуненергетики та представників профільних наукових установ, не розглядає можливостей переведення станції на вугільне паливо — для цього на ДДТЕЦ відсутня інфраструктура. Перехід на мазутне паливо потребуватиме значних капіталовкладень: відновлення залізничного господарства, ремонт мазутосховищ, розширення території станції, яка безпосередньо прилягає до берегової смуги Дніпра (охоронна річкова зона), капітального ремонту обладнання.
Фахівці ДДТЕЦ висловлюють думку про недоцільність переходу на мазутне паливо: з урахуванням екологічного стану міста така технологія призведе до збільшення шкідливих викидів в атмосферу. До того ж, нинішній скрутний фінансовий стан ДДТЕЦ не дозволить здійснити всі заходи переходу на мазутне паливо у повному обсязі.
Наразі на станції розпочато поточний ремонт 3 котлів та теплофікаційної установки. Персонал станції працює у режимі 4-денного робочого тижня, заборгованість ДДТЕЦ за спожитий природний газ під час опалювального сезону 2008-2009 років становить близько 35 млн грн, заборгованість КП «Дніпродзержинськтепломережа» перед ДДТЕЦ за вироблене тепло становить близько 30 млн грн.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |