Порядок визначає умови забезпечення житловими підприємствами надання своєчасних та якісних послуг по кожному будинку окремо залежно від кількісних показників фактичного надання послуг.
Рішення зобов'язує виконавців послуг надавати споживачам своєчасну інформацію про перелік та розмір складових тарифу, загальну суму платежів щомісячно, норми споживання, режим надання послуг; обов'язкове ознайомлення споживачів із графіком та періодичністю надання послуг шляхом розміщення на кожному будинку відповідної інформації із зазначенням контактних телефонів виконавця та посадових осіб відповідного структурного підрозділу міської ради.
Рішення виконкому містить також вимогу до житлових підприємств здійснювати перерахунок тарифу у бік зменшення на суму нарахувань за виконані споживачами (мешканцями будинку) робіт власними силами (за власні кошти) при наявності акту виконаних робіт.
Обслуговуванням житла в місті займаються КП „Дніпродзержинське житлове об’єднання” (5 дочірніх підприємств,1406 будинків), ТОВ „Толока” (76 будинків), ТОВ „Оселя” (71 будинок), ТОВ „Стела” (102 будинки), ТОВ „Крона” (252 будинки, лівобережний житловий масив).
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |