«Щоденно на міські автошляхи виїжджають десятки тисяч машин, у тому числі пасажирський авто- та електротранспорт і наша головна задача – безпечне пересування кожного мешканця. Для цього ремонтуватимемо дороги, упорядковуватиме дорожній рух, встановлюватимемо додаткові світлофори, а також розвиватимемо велосипедну інфраструктуру, оскільки велосипедисти теж є учасниками дорожнього руху і їх безпека важлива. На сьогодні гостро стоїть питання розміщення у місті парковок, оскільки досить часто вони займають смугу дорожнього руху, що призводить до заторів. Загалом розвиватимемо транспорту інфраструктуру так, щоб організувати безпечне пересування і водіїв, і пасажирів, і пішоходів», - сказав Анатолій Крупський.
Під час наради він закликав керівників автотранспортних підприємств провести роз’яснювальну роботу з водіями щодо недопущення порушень при обслуговуванні дніпропетровців. Оскільки містяни скаржаться на висадку пасажирів у заборонених для цього місцях, не належний санітарний стан транспорту та кінцевих зупинок.
Упродовж заходу представники громадських організацій запропонували кілька варіантів розвитку міської велосипедної інфраструктури. Зокрема, виділити зону для велосипедистів на проспекті Карла Маркса, Новому мосту, вул. Набережна Леніна.
Анатолій Крупський додав, що у подальшому при підготовці проектів з реконструкції та капітального ремонту доріг будуть передбачатися й зони для руху велосипедистів. «Вже навесні плануємо наносити розмітку для велосипедистів на різних вулицях міста», - сказав Анатолій Крупський.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Очень надеюсь. Відповісти | З цитатою
Если б автобусы эталон были, на всех центральных маршрутах.
Тогда давок в часы пик не было.
И ещё, остаётся надеяться что вежливость водителей, останется и после проверки.
Если нет, проверка будет опять. Відповісти | З цитатою
В плюсах предприятие автотрансфер и маршрут 155.
Потому как они одни обновили на конкурсе, подвижной состав.
И всегда вежливые водители. Не разу не видел, чтоб водитель с кем то грубо разговаривал.
А от остальным перевозчикам, ну как то надо научить водителей вежливости.
Они только вежливые, когда идут проверки.
И ещё в минус попал маршрут 91. Потому как машины желают лучшего. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Не верится, что это когда нибудь будет.
А от электротранспорт нужно развивать.
Потому как проезд в маршрутках дорожает.
А так была б альтернатива, нет денег на маршрутку.
Можно сэкономить на троллейбусе. По крайней мере там где они есть. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
О парковках слушать уже смешно. Зачем убрали запрещающие знаки возле Озерки? На платную (не понятно почему) парковку никто не едет, а штрафовать под знаками вредно - ХЗ на кого нарвешься? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1