Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Сб, 18 травня 2024
21:23

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Головне у розвитку транспортної інфраструктури – безпека містян

Головне у розвитку транспортної інфраструктури – безпека містян
Головне у розвитку транспортної інфраструктури міста – безпека дніпропетровців. На цьому під час наради з представниками профільних департаментів міської ради, ДАЇ, транспортних підприємств, громадських організацій наголосив перший заступник міського голови Анатолій Крупський.

«Щоденно на міські автошляхи виїжджають десятки тисяч машин, у тому числі пасажирський авто- та електротранспорт і наша головна задача – безпечне пересування кожного мешканця. Для цього ремонтуватимемо дороги, упорядковуватиме дорожній рух, встановлюватимемо додаткові світлофори, а також розвиватимемо велосипедну інфраструктуру, оскільки велосипедисти теж є учасниками дорожнього руху і їх безпека важлива. На сьогодні гостро стоїть питання розміщення у місті парковок, оскільки досить часто вони займають смугу дорожнього руху, що призводить до заторів. Загалом розвиватимемо транспорту інфраструктуру так, щоб організувати безпечне пересування і водіїв, і пасажирів, і пішоходів», - сказав Анатолій Крупський.

Під час наради він закликав керівників автотранспортних підприємств провести роз’яснювальну роботу з водіями щодо недопущення порушень при обслуговуванні дніпропетровців. Оскільки містяни скаржаться на висадку пасажирів у заборонених для цього місцях, не належний санітарний стан транспорту та кінцевих зупинок.

Загалом розвиватимемо транспорту інфраструктуру так, щоб організувати безпечне пересування і водіїв, і пасажирів, і пішоходів.
Перший заступник міського голови поставив задачу відповідним профільним службам розробити пропозиції по виведенню з міста міжміського транспорту, облаштуванню зупинок громадського транспорту, там де це необхідно, покращенню якості дорожньої розмітки, встановленню додаткових світлофорних об’єктів. Департаменту транспорту та зв’язку міської ради спільно з автоінспекцією доручено розробити пропозиції щодо виділення окремих смуг для руху громадського транспорту.

Упродовж заходу представники громадських організацій запропонували кілька варіантів розвитку міської велосипедної інфраструктури. Зокрема, виділити зону для велосипедистів на проспекті Карла Маркса, Новому мосту, вул. Набережна Леніна.

Анатолій Крупський додав, що у подальшому при підготовці проектів з реконструкції та капітального ремонту доріг будуть передбачатися й зони для руху велосипедистів. «Вже навесні плануємо наносити розмітку для велосипедистів на різних вулицях міста», - сказав Анатолій Крупський.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Юлия  (26.02.15 13:35): В Диевке 1 делали дорогу осенью 2013 года, сняли старый асфальт на 0,5-1 метр больше, чем положили, видите ли им положено ширину дороги делать не больше 7-ми метров. Так зачем снимали больше? Сейчас канавы подмывают потоки воды, асфальт начинает рушиться, ж/д мост вообще весь в ямах, о тротуарах вообще речь не идет, ходить с колясками безопаснее в канавке, а сливную яму (возле СШ№84) в которую стекала вода со Коммунаровской вообще закрыли асфальтом. Подскажите, неужели нельзя сделать 1 раз на 10-15 лет но качественно??? Вот так наверно и в городе делать каждый год дороги будем. Відповісти | З цитатою
Горожанин  (26.02.15 12:05): С Победы в Центр города практически нечем ехать, дожились с их транспортной инфраструктурой, 104 - летом убрали, оставили 118 - с тупика полные едут, люди друг друга давят, и автобусы 120 - количество которых сократили, вот и вся альтернатива попасть в центр "европейского города", с такими чиновниками мы туда никогда не доедем. С Победы вообще нет нормальных маршрутов на Парус, Рабочую, Г. Сталинграда, Фрунзенский, массив Победа с элитного плавно превращается в не элитный. Как людям ехать на работу в таких условиях, постоянно нервничать, объяснять руководству, что ты не выехал на работу в 6.00 чтобы быть вовремя, потому что ЕХАТЬ НЕ ЧЕМ. Эмоции зашкаливают. Может, кто с Победы, давайте объединяться вместе, проведём марш на Победе, может нас услышат, а так будут и дальше издеваться. Відповісти | З цитатою
Продолжение  (25.02.15 18:41): И ещё в завершении. Люди просят продлить 157 маршрут до военного городка.
Очень надеюсь.
Відповісти | З цитатою
Блогер. Анархист.  (25.02.15 18:25): И в завершении нашей проверки.
Если б автобусы эталон были, на всех центральных маршрутах.
Тогда давок в часы пик не было.
И ещё, остаётся надеяться что вежливость водителей, останется и после проверки.
Если нет, проверка будет опять.
Відповісти | З цитатою
Блогер. Анархист.  (24.02.15 18:20): Сегодня по результатам нашей проверки.
В плюсах предприятие автотрансфер и маршрут 155.
Потому как они одни обновили на конкурсе, подвижной состав.
И всегда вежливые водители. Не разу не видел, чтоб водитель с кем то грубо разговаривал.
А от остальным перевозчикам, ну как то надо научить водителей вежливости.
Они только вежливые, когда идут проверки.

И ещё в минус попал маршрут 91. Потому как машины желают лучшего.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
ИРИНА  (24.02.15 13:16): Продлите 157 маршрут до военгородка. Это всего 3 км и разгрузится проспект Петровского возле детской больницы и люди Спасибо скажут. Відповісти | З цитатою
Водителям и пешикам!  (24.02.15 11:27): Научитесь уважать друг друга и будет Вам счастье!!! Відповісти | З цитатою
Водитель BMW + + + + +  (23.02.15 20:52): Главное в развитии транспортной инфраструктуры — наличие таковой.. Відповісти | З цитатою
Блогер. Анархист.  (23.02.15 19:07): Сколько подобных статей появляется. А воз и ныне там.
Не верится, что это когда нибудь будет.
А от электротранспорт нужно развивать.
Потому как проезд в маршрутках дорожает.
А так была б альтернатива, нет денег на маршрутку.
Можно сэкономить на троллейбусе. По крайней мере там где они есть.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
sergas  (23.02.15 19:04): Безопасность горожан? Наверное её обеспечивают прогнившие железные и осыпающиеся бетонные столбы городского электротранспорта, а так же обалденные рельсы, с которых не сходит по несколько трамваев неделю. А маршрутчики-то как безопасно ездят, это все знают.
О парковках слушать уже смешно. Зачем убрали запрещающие знаки возле Озерки? На платную (не понятно почему) парковку никто не едет, а штрафовать под знаками вредно - ХЗ на кого нарвешься?
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
150
нових ліфтів планують встановити у Дніпрі у 2024 році.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті