Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
сб, 05 октября 2024
12:14

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Исполком рассмотрел вопрос об улучшении организации перевозок пассажиров на городских маршрутах

Исполком рассмотрел вопрос об улучшении организации перевозок пассажиров на городских маршрутах
На виконання доручення Дніпродзержинського міського голови Станіслава Сафронова виконком міськради розглянув питання про поліпшення організації перевезень пасажирів на міських автобусних маршрутах загального користування та ухвалив відповідні пропозиції.

Як стало відомо інформагентству «Придніпров’я», пропозиції включають, зокрема, заходи для забезпечення дієвого та ефективного контролю за дотриманням автомобільними перевізниками умов договору в частині забезпечення планової кількості автобусів на маршрутах, виконання графіків руху, схем маршруту.

З метою вирішення питання про ступінь об’єктивності проведених Управлінням транспорту та зв’язку міської ради перевірок виконання перевізниками умов договору вирішено залучати до проведення таких перевірок ЗМІ.

Пропозиціями встановлено, що в ранкові години не менше 80% загального кількісного складу автобусів мають стартувати від зупинок масового відправлення жителів міста, а саме з лівобережного житлового масиву, Соцміста, селищ Романкове та Карнаухівка, а не розподіляти кількість транспортних засобів в цей час на ділянках маршрутів.

Рекомендовано розробити нову та оптимізувати існуючу маршрутну мережу міста.

Довідка: У Дніпродзержинську щодня на міських автобусних маршрутах працює у середньому 380 одиниць транспорту, з них автобусів середньої місткості – 80 (21% від загальної кількості), у тому числі 10 автобусів ПАЗ комунальної власності. Пасажирським та міським електротранспортом щодня перевозиться 160 тис. пасажирів: автотранспортом – 115 тис., електротранспортом -45 тис.
Gorod.dp.ua на Facebook.


Добрая девочка  (25.12.10 10:50): Татьяна, а что Вы хотели? Почему водитель 14 должен везти на гривну дешевле чем водитель № 17? Комфортабельными не назовёшь ни тот ни другой автобус.А разница в цене при ежедневном проезде существенная. (для пассажиров и для водителя - с 50 провезённых уже полтинник)
Вот такие покращення - через год-два богданы с нашими дорогами станут ломаться, и исполком снова найдёт причину повышать стоимость проезда. Но ведь мы верим покращення, не правда ли? Главное верить))
Ответить | С цитатой
татьяна  (23.12.10 20:48): кто контролирует левобережный маршрут №14? Вечером они позволяют себе закрывать номер маршрута и ехать по 20 маршруту и брать по 2,50гр. Почему маршрутки грузятся до последнего пассажира, а в результате стоят в одном конце маршрута, а в другом собирается длиннейшая очередь? Когда городские власти наведут порядок? Ответить | С цитатой
1
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
6 700
гривень мінімальна зарплата у 2023 р.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте