Встановлена у ліфті так звана система диспетчеризації дозволяє контролювати роботу ліфта та слідкувати за його станом. Управління системою здійснюється з єдиного центру – диспетчерської, а запускає ліфт спеціальний ключ, який має кожен користувач, розповів Олександр Рюмшин – директор ТОВ „Системи контролю та диспетчеризації”, яке розробило систему. На головний комп’ютер надходить інформація про те, хто і коли користується ліфтом, а у разі несправності повідомляється, на якому поверсі ліфт зупинився, прізвище, ім’я та телефон мешканця під’їзду, який знаходиться у кабіні і навіть температуру повітря у кабіні. Окрім того, система визначає причину несправності і працівник, який виїздить лагодити ліфт знає, що конкретно йому потрібно зробити при приїзді і які інструменти необхідно мати з собою.
Ліфт обладнано коштом міського бюджету, за обслуговування ліфта з кожної квартири, яка ним користується, щомісяця необхідно сплачувати по 5 гривень. Для того, щоб скористатися ліфтом треба мати спеціальний індивідуальний ключ, який розробники системи роздали мешканцям під’їзду. Цей ключ необхідно прикладати до панелі всередині ліфта – якщо користувач не має боргів, ліфт працює, якщо борги є, скористатися ліфтом неможливо.
Після установки нової системи борги мешканців зменшилися вдвічі, а плата за поточне користування ліфтом надходить практично на 100%, зазначив Максим Скоромний - директор підприємства, яке обслуговує ліфти. Хоча раніше саме цей під’їзд мав найбільші ліфтові борги, які сягали 4 тисяч гривень.
„Вже зараз ми маємо кілька десятків заявок на встановлення таких ліфтів. Найближчим часом їх обладнають для мешканців інших під’їздів цього будинку. Застосовуючи нові технології ми маємо на меті покращити умови життя наших мешканців та спонукати їх нам у цьому допомагати,” – наголосив міський голова Іван Куліченко. При цьому він висловив сподівання на те, що мешканці будуть вчасно сплачувати за ліфт і бережливо до нього ставитися.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
После просмотра ролика грустно стало...
Лифт не новый, только кабинка перелицована. Двери закрываются рывками. Кнопки на этажах - столетние. Думаю, на 10 этаже все та же автоматика. Ребята приторочили блок контроля "и усё" ;(((
Просто Ваня дал приказ запустить обдираловку. Прикол с платным лифтом я проходил лет двадцать назад в Москве. Ох и наслушаляся я от жильцов, после 100гр водочки на грудь!!! Короче, после года эксплуатации, жильцы выломали нах... всю автоматику. Потом залили кислотой (через месяц). Фирмочка поняла, посчитала свои расходы, которые не удалось повесить на жильцов и слиняла. Сейчас - все по закону. Катаются как наши деды - кнопку нажал и там... ;))) И врачи и гости и пенсионеры и дети... Ответить | С цитатой
Вот если бы к должникам приходили судебные исполнители и забирали любимый телевизор, долги бы уменьшились процентов на 90 :) Ответить | С цитатой
25 коп и поехал... Ответить | С цитатой