Протягом року до управління надійшло 552 звернення від споживачів міста і майже всі вони( 547) задоволені на їх користь. Найчастіше люди скаржилися на неякісні непродовольчі товари – взуття, меблі, одяг, електротовари, мобільні телефони, зазначають в управлінні.
Найбільша сума, повернута ошуканому споживачу минулого року, склала 34 тисячі гривень, її відшкодував магазин з продажу будівельних матеріалів за неякісний паркет. 4 тисячі 500 гривень було повернуто мешканці міста за неякісно виготовлені та встановлені двері. Повертали магазини і невеликі суми. Так підприємець повернув покупцю 327 гривень за неякісний текстиль, а пенсіонеру – 110 гривень за неякісні автодеталі. Крім того за рішенням судів трьом мешканцям міста на заправках обміняли раніше придбані пластикові талони на бензин. Їм повернули 1 тисячу 780 літрів бензину.
Протягом 2009 року робоча група у складі співробітників управління перевірила 611 суб’єктів підприємницької діяльності, у 458 випадках виявлено факти порушення правил торгівельного та побутового обслуговування населення. Загалом члени робочої групи перевірили товари та послуги на суму у понад 5 мільйонів гривень. За результатами перевірки з реалізації було знято продукцію на 494 тисячі гривень.
Управління з питань захисту прав споживачів міської ради надає системні консультації як пересічним споживачам, так і підприємцям у робочі дні
з 9.00 до 16.00 крім середи та вихідних днів
за адресою вул. Чичерина, 20,
а також за телефонами 42-69-26, 42-26-40
або на сайті управління www.upzs.dp.ua.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |