Таким питанням ставляться представники Громадської організації «Народний аудит», вивчаючи черговий тендер у Дніпрі.
Порівняно з багатьма іншими сума цього тендеру відносно невелика – 1,4 мільйона гривень. За ці кошти департамент інформаційної діяльності та комунікацій із громадськістю Дніпропетровської обласної держадміністрації замовив послуги зі створення та розміщення рекламної продукції на стаціонарних рекламних конструкціях.
При цьому не уточнюється, яка рекламна продукція буде розміщена на щитах.
Докладніше вивчити тендер можна тут.
Така невизначеність дає підстави представникам Народного Аудиту поіронізувати, що Дніпропетровщина вже почала готуватися до виборів. За народні гроші...
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |