|«« | «« | »» | »»| |
Різноманітні ігри та інтерактивні завдання: у школі №80 створили дитячу фокус-групу, аби компанія-постачальник «Олімпіус Консалт» могла досконально вивчити смаки та уподобання дітей.
Із заплющеними очима куштувала різноманітні продукти третьокласниця Поліна Крушеницька. Дівчина каже, що одразу впізнала кукурудзу, огірок солоний і свіжий та родзинки. А не вгадала грушу.
«В цілому, шкільне меню мені подобається, але є страви, які мені не до душі. Найулюбленіша - це макарони з сиром, рис з овочами, а не сподобалась рибна котлета. А на цьому тижні мені все сподобалось, особливо новинка - кебаб з сиром, квасоля, салат з капусти. Було дуже смачно», - прокоментувала Поліна.У захваті від оновленого меню Тимофій Приходчинко. Хлопець каже, що все дуже смачне.
«Сьогодні нам давали смачне мʼясо з соусом, я його все зʼїв. На минулому тижні мені теж було смачно, я зʼїдаю майже все. Але якщо в мене вся порція не влазить, то щось залишаю, наприклад, салат», - прокоментував Тимофій.Тимофій і Поліна сьогодні стали учасниками фокус-групи. Так компанія-постачальник шкільного харчування «Олімпіус Консалт» вирішила ближче ознайомитись зі смаками та уподобаннями школярів.
«За допомогою техніки відомого шеф-кухаря Джеймі Олівера діти мали заплющити очі та скуштувати овочі та фрукти. Таким чином вони не очима чи мозком зроблять висновок - смачно їм чи ні, а, навпаки, неупереджено зрозуміють смак за допомогою смакових рецепторів», - прокоментувала психологиня-коуч Олена Пуліна.Такі фокус-групи організовуватимуть і надалі. Аби постійно вдосконалювати шкільне меню.
«Ми розуміємо, що їжа має бути і корисною, і при цьому подобатись дітям. Це тяжка задача, бо я сам батько, і я розумію, що їм, наприклад, подобається кола чи морозиво, але ми розуміємо, що такі продукти ми не можемо включати дітям до шкільного меню. Тож наша мета - визначити смакові уподобання та поєднати їх з корисною та збалансованою їжею. Крім цього, на цьому тижні ми вже годували дітей за корегованим меню, і ми отримали багато позитивних відгуків від батьків. Тож ми й надалі збираємось вдосконалювати наше меню і сподіваємось, що такі фокус-групи у школах нам в цьому допоможуть», - підсумував керівник компанії «Олімпіус Консалт» Михайло Торощин.Також компанія «Олімпіус Консалт» створила гарячу лінію, куди батьки можуть звертатись із скаргами та пропозиціями щодо шкільного меню. Зателефонувати можна за номером 056 755 07 96, або надіслати лист електронною поштою: [email protected]
Також звʼязатись з компанією можна у соціальних мережах:
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
а в соседней теме барышня удивлялась о том, какие это дети любят фасоль.
По поводу учёта мнений детей на предмет вкусовых предпочтений, то это всё бред. Вкусовые предпочтения меняются в зависимости от потpe6ностей организма в тех или иных микроэлементах или витаминах, так что эти ваши фокус-группы - это просто потерянное время на попытку успеть на уже уехавший поезд, поскольку до момента, пока вы измените меню, могут измениться и предпочтения.
Делайте проще - шведский стол. Маленькие порции, которые упакованы по-отдельности и пусть дети сами берут то, что хотят, комплектуя свой индивидуальный набор блюд. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2