|«« | «« | »» | »»| |
«Переможний 2023» – таку назву має календар промислової компанії ІНТЕРПАЙП на наступний рік. Календар створений у співпраці з полтавським художником Юрієм Шаповалом, автором символічної марки про Кримський міст.
«Наш календар присвячено всім працівникам компанії – тим, хто зараз захищає Україну на передовій, і тим, хто продовжує працювати на своїх робочих місцях і таким чином наближати перемогу. Герої нашого календаря – це власне працівники ІНТЕРПАЙП і те, чим вони зараз живуть», – розповідає директор з комунікацій ІНТЕРПАЙП Людмила Новак. Календар містить 13 ілюстрацій, зокрема, про роботу компанії на тлі війни. Усі акварелі до календаря створив український художник Юрій Шаповал, який став автором тематичної марки «Кримський міст на біс!», а також співпрацював з турецькою компанією-виробником «Байрактарів» Baykar.
«Мені дали тему для робіт і творчу свободу. Спочатку хвилювався, що забракне ідей, адже про металургію майже й не знав нічого. Але потім дізнався більше про компанію, виробництво, самих металургів, про те, як ІНТЕРПАЙП допомагає армії і своїм працівникам під час війни. Занурився в тему і народились цікаві сюжети», – каже Юрій Шаповал.
ІНТЕРПАЙП – українська промислова компанія, виробник сталевих труб та залізничних коліс. Компанія налічує близько 10 тисяч працівників, понад 850 з них зараз захищають Україну в лавах Збройних сил. З початку повномасштабного вторгнення компанія підтримує мобілізованих співробітників, допомагає армії, медикам та цивільним. Юрій Шаповал – талановитий український художник, працює в техніці живопису, графіки та інсталяції. Має медичну та економічну освіту. Почав малювати у 22 роки, спочатку в якості хобі. Вже понад 7 років мистецтво є його основною професією. Серед останніх робіт – марка «Кримський міст на біс!» та ілюстрації до поетичної збірки військового поета Павла Вишебаби.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |