ДТЕК Дніпровські електромережі підготував три способи, як за допомогою телефону та інтернету повідомити про проблеми з електрикою або отримати інформацію про термін відновлення електропостачання. Зручні сервіси допоможуть клієнтам швидко повернути в домівку світло та бути в курсі причин її відсутності.
Компанія на час воєнного стану вимушена закрити розділ власного сайту, який містить інформацію про аварійні відключення електроенергії в області. Це вимога держави задля гарантування безпеки громадян та критичної інфраструктури. Тим не менш, у клієнтів залишається великий вибір інших способів комунікації з компанією щодо електропостачання. Зокрема це:
В ДТЕК Дніпровські електромережі звертають увагу, що перед тим як повідомити про проблему з електропостачанням, клієнту спочатку слід самостійно з’ясувати де саме зникла електрика. Якщо лише в окремій квартирі або у приватному будинку, то це зона відповідальності її власника. Якщо у частині квартир багатоповерхівки, тоді слід звертатися до обслуговуючої компанії (ОСББ, керуюча компанія тощо) – обслуговування та ремонт внутрішньобудинкових мереж відноситься до їхньої зони відповідальності.
У випадку, коли електропостачання зникло в усій багатоповерхівці, у декількох будинках або в цілому районі, то його відновленням займатиметься ДТЕК Дніпровські електромережі. Саме оператор системи розподілу відповідає за електрозабезпечення будинків клієнтів. На місце аварії одразу виїдуть фахівці компанії, з’ясують причини знеструмлення та у найкоротші терміни відновлять електропостачання будинків або допоможуть це зробити обслуговуючим компаніям, якщо проблеми виявляться саме на їх мережах.
Ми працюємо 24/7, щоб електропостачання будинків та підприємств залишалося надійним.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |