Метал, є одним із основних матеріалів, що використовується у суднобудуванні. Суднобудівна сталь має відповідати особливим вимогам щодо якості та стійкості до впливу зовнішніх факторів. Найчастіше в цій галузі використовують вуглецеву сталь (металевий сплав, що містить до 2% вуглецю та інші металургійні домішки: марганець (до 0,7%), кремній (до 0,4%), сірку і фосфор (до 0,05%).
За призначенням суднобудівні сталі можуть бути:
При наявності у металевому сплаві додаткових елементів, таких як нікель, марганець, хром, ванадій та інші, сталь називають легованою. Наявність легуючих компонентів дозволяє покращувати механічні та фізико-хімічні властивості сталі. Застосування такого матеріалу дозволяє суттєво зменшити масу корпусів і підвищити вантажопідйомність суден.
У суднобудуванні використовують металевий прокат у вигляді листів і профілів. Листкова сталь застосовується для виготовлення обшивки кораблів. Габаритні параметри сталевих листків визначаються вимогами ДСТУ.
Товщина - 6-30 мм
Ширина - 2-2,5 м
Довжина - 6-8 м
Окрім виробництва обшивки металопрокат використовують у суднобудуванні для:
Серед металів, що використовуються суднобудівною галуззю, найбільш розповсюдженими є:
Усі параметри, яким має відповідати суднобудівна сталь, вказані у ДСТУ. Вони стосуються широкосмугового, товстолистового, універсального, та фасонного прокату. Для річкового та морського суднобудування використовують різні марки сталі.
В цілому суднобудівну сталь відрізняють наступні властивості:
Варто враховувати, що сталевий прокат не має бути надто дорогим, і збільшувати загальну вагу судна. ДСТУ чітко визначає характеристики суднобудівної сталі, а самовільна заміна однієї марки металу на іншу не допускається. Купувати суднобудівний металопрокат варто у перевірених виробників, з усіма необхідними документами та сертифікатами.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |