При цьому, наголошують в підприємстві, також необхідно змінити 230 металевих та 742 залізобетонні опори, які пошкоджені корозією, мають тріщини та недопустимий нахил.
За висновками спеціалістів підприємства „ Дніпропетровський електротранспорт”, в поточному році слід терміново міняти 58 пересічень на маршрутах міського електротранспорту, близько сотні секційних ізоляторів та понад 70 електрострілок.
Технічний стан повздожньо-несучих тросів, поперечин, перемичок також викликає стурбованість. Якщо вчасно не замінити вказані спецчастини, вони становитимуть загрозу безпеці руху транспорту і пішоходів. Як говорить директор МКП „ Дніпропетровський електротранспорт” Василь Капленко, грошей на цей великий ремонт не вистачає.
Зі слів Василя Капленко, минулого року проведено профремонт контактної мережі на трамвайних і тролейбусних маршрутах загальною протяжністю понад 500 кілометрів. На виділені міською радою 608 тисяч гривен було капітально відремонтовано 10 км контактної мережі. За власні кошти, говорить керівник підприємства, вдалося полагодити майже 3 км проводових ліній.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |
а с вагона 1210 вовсе слетел на 5 маршруте из-за плохих путей и к/с. Ответить | С цитатой
Да, действительно, НА трамвае ездить опасно!!!
Безопасно ездить В трамвае!!! Ответить | С цитатой