Від проекту документа до його погодження. Шлях без паперів та зайвого часу. Фахівці ДніпроОДА поділяться досвідом електронного документообігу.
Нові знання опановуватимуть працівники мерій, райдержадміністрацій та райрад. Старт – 10 квітня, повідомляють в управлінні інформаційних технологій та електронного урядування облдержадміністрації.
У регіональному інституті держуправління Національної академії держуправління при Президентові України у Дніпрі стартують тренінги для працівників органів державної влади та місцевого самоврядування. Фахівці підвищуватимуть свою кваліфікацію у комп'ютерному класі.
«ДніпроОДА ділитиметься досвідом роботи з електронним документообігом, зокрема програмою «Док.Проф». Наші фахівці працюють з нею близько десяти років. Це зручно. Не потрібно друкувати тонни паперів та витрачати час на ходіння кабінетами», – розповіла начальник управління інформаційних технологій та електронного урядування Дніпропетровської ОДА Тетяна Шаповалова.
На тренінгах покажуть, як створити документ, погодити, зареєструвати. Навчать користуватися власним цифровим підписом. Такі знання стануть у нагоді всім, хто працює з листами, наказами, розпорядженнями та іншими паперами, зазначає начальник управління діловодства і контролю Дніпропетровської ОДА Ірина Сень.
«Працювати з електронним документообігом зручно. Наприклад, відправити потрібний документ у паперовому вигляді – це три дні. А за допомогою «Док.Проф» – кілька секунд. До того ж у програмі є шаблони усіх документів. Можна просто вводити нові данні, а не друкувати документ наново», – розповіла Ірина Сень.
Нині готується графік проведення тренінгів з електронного документообігу. Учасниками стануть службовці зі всієї області, які бажають підвищити свою кваліфікацію. Детальніше можна дізнатися у своїх кадровиків за місцем роботи. Старт – 10 квітня.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |