|«« | «« | »» | »»| |
Чого хоче відвідувач Центру надання адмінпослуг? Як зрозуміти людину, яка не контролює емоції, заспокоїти та допомогти у вирішенні ситуації? Відповіді на ці та інші питання дізнаються керівники та адміністратори ЦНАПів. Такі тренінги зі стрес-менеджменту організувала для них ДніпроОДА.
У Дніпрі проходить вже третій тренінг із стрес-менеджменту. Його проводить ДніпроОДА за програмою EGAP Фонду Східної Європи.
Учасники дводенного тренінгу – керівники та адміністратори ЦНАПів з різних куточків області.
Фахівців навчають, як правильно реагувати в екстремальних ситуаціях. Подібні навички необхідні у роботі з відвідувачами.
Влада Гончар приїхала з Криворізького ЦНАПу. На подібному тренінгу вона вперше.
«Із стресом на роботі доводиться зіткатися щодня. Завдяки тренінгу, навчилася інакше дивитися на ситуацію. Якщо трапляється відвідувач, який не контролює свої емоції, його варто просто зрозуміти. У нього є питання, яке «наболіло». Треба донести, що його розуміють та обов’язково допоможуть», – каже Влада Гончар.
Як саме запобігати стресу тепер знає ще один учасник тренінгу – Олексій Барилястий.
Фахівець Дніпровського ЦНАПу ділиться:
«Треба перевести розмову у позитивне русло. Для цього треба керувати голосом, тілом. Виявляється, є маса прийомів».
Секретами спокою у стресовій ситуації з учасниками ділиться бізнес-тренер Тетяна Горобець.
Тренінг проходить у формі гри.
«Щоб заспокоїти відвідувача, треба починати з себе. Можна чергувати напруження та розслаблення кінцівок, правильно дихати, поступово зменшувати гучність у розмові. Так ми заряджаємо співрозмовника на позитивний діалог», – каже Тетяна Горобець.
Учасниками тренінгу стали з два десятки фахівців ЦНАПів області. Загалом їх пройдуть 250 керівників та адміністраторів.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |