Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Ср, 04 червня 2025
19:30

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

«У нового мера Дніпропетровська немає шансу не добудувати метро», - Юрій Голик

«У нового мера Дніпропетровська немає шансу не добудувати метро», - Юрій Голик
Історія з дніпропетровським метро вже багато років не дає спокою містянам. Звершити довгобуд міська влада обіцяє регулярно, але віз і нині там.

Проблема у заплутаних корупційних схемах, вважає радник голови облдержадміністрації Юрій Голик.

Проте всі шанси зсунути справу з мертвої точки є вже зараз. Для цього ОДА підготувала «фундамент» - привела до ладу майнові та юридичні справи метрополітену. Тепер необхідна лише щоденна кропітка робота мера та його команди. Про це радник повідомив, відповідаючи на запитання журналістів під час щотижневого брифінгу.

«Будівництво метрополітену - це детективна історія. Ми, напевно, брошуру видамо про корупційні схеми, пов’язані з підземкою, - пожартував Юрій Голик. - Метро будували, потім кинули, потім щороку виділяли просто божевільні суми на боротьбу з підтопленням. На ці кошти метро, ​​певно, можна було вже декілька разів збудувати».

Щоб розплутати клубок незаконних схем юристам облдержадміністрації знадобилося три місяці. Виявилося, що з підземкою була пов’язана ціла купа підприємств, які належали різним людям та організаціям. При цьому два європейських банки були готові виділити кошти на будівництво метро, якби майнові та юридичні питання підземки привели до ладу.

«Команда Валентина Резніченка зібрала все це в єдиний юридичний майновий комплекс. Ми пройшли два засідання Кабміну, оформили всі документи в Києві, об’єднали всі підприємства в одне. Зараз ми передаємо його на баланс міськради, - розповів Юрій Голик. – «Фундамент» ми зробили, далі потрібна просто монотонна щоденна робота міської влади. У новообраного мера вже не буде шансу не добудувати метро».

Радник запропонував журналістам та містянам разом з облдержадміністрацією контролювати процес.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Олег  (07.11.15 11:08): Згоден з І. Метро треба не добудовувати (до центру), а будувати. Як на мій погляд пасажира, лінії метрополітена не повинні дублювати існуючий наземний транспорт. Правий берег зрізаний балками, тому доводиться робити чималий гак, щоб потрапити, наприклад, від ДІІТу до 16-ї лікарні. То чому не розглянути можливість будівництва лінії: Перемога - ДІІТ (трамвайне кільце) - Героїв Сталінграду - перехрестя Кірова й Ілліча - перехрестя Робочої та Уральської - пр-т Петровського - ст. метро "Заводська"? І, звісно, існуючу лінію варто було б добудувати хоча б до Південного вокзалу, а ще краще через Південний вокзал до Перемоги. Відповісти | З цитатою
стоик  (07.11.15 08:14): С Куличенко как с гуся вода. Или он в коррупционных схемах не участвовал? Відповісти | З цитатою
прохожий  (07.11.15 01:37): Ура! Запутанных коррупционных схем не останется - выжила одна, сильнейшая! Реально, у Мэра - никаких шансов... Відповісти | З цитатою
I  (07.11.15 00:01): Достроить метро? Достроить метро, так можно будет сказать, когда на метро можно будет доехать в любой район города, хоть под землей, хоть на поверхности, главное, чтобы без пересадок. А то, что метро продолжат от вокзала до ЦУМа, это может приятные мелочи, но это реально "мелочи". Відповісти | З цитатою
Вий  (06.11.15 21:47): Советник предложил журналистам и горожанам вместе с облгосадминистрацией контролировать процесс??? Відповісти | З цитатою
житель  (06.11.15 19:31): И кто арестован за растранжиривание этих сумасшедших сумм, за которые можно было несколько раз метро построить? Или опять из нашего народного кармана вытащат деньги на достройку? Відповісти | З цитатою
Надземное метро  (06.11.15 17:19): Может хоть новая власть вспомнит, что надземное метро дешевле подземного... Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на Метробудівській водій Audi збив з ніг пішохода, який перебігав дорогу: відео моменту (23)

•  У Дніпрі стартує масштабний ремонт трамвайної лінії: Трамваї №1 призупинять рух до листопада (оновлено) (11)

•  У Дніпрі нові правила тиші: заборонили рух гучного транспорту (9)

•  Скільки років потрібно, щоб купити квартиру в Дніпрі (7)

•  У 8-річного школяра з Дніпра – найдовша коса в Україні! (7)

•  Лікарку з Дніпра оштрафували на 51 тисячу за приховування в декларації 3,2 млн гривень (7)

•  У Дніпрі водій BMW припаркувався посеред проїзної частини та паралізував рух тролейбусів (7)

•  Останній дзвоник у Дніпрі: парк Шевченка та острів Монастирський заполонили випускники (5)

•  У Дніпрі створюють нову зону відпочинку (4)

•  У Дніпрі на Пастера чоловік вломився в офіс та стрибнув з даху на асфальт: що кажуть в поліції (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
10
грн. вартість проїзду в електротранспорті та метрополітені з січня 2025 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті