21 серпня 2025, 15:16
На контролі податківців Дніпропетровщини розрахункові операції
Розрахункові операції у центрі уваги онлайн зустрічі фахівців Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) із суб’єктами господарювання (СГ) Дніпропетровщини. Під час діалогу обговорили питання формування, друкування та зберігання контрольних стрічок.
Податківці наголосили, що контрольні стрічки – це не тільки облік, а й контроль за розрахунками. Вони є частиною контрольно-звітної інформації, яку необхідно передавати до органів Державної податкової служби України. Копії розрахункових документів, що послідовно формуються реєстраторами розрахункових операцій (РРО) чи програмними реєстраторами розрахункових операцій (ПРРО), а також копії фіскальних звітних чеків можуть бути як у паперовій формі, так і в електронній формі.
СГ, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі (із застосуванням електронних платіжних засобів, платіжних чеків, жетонів тощо) при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки для виконання платіжної операції зобов’язані створювати контрольні стрічки і забезпечувати їх зберігання. Протягом трьох років (за виключенням автоматів з продажу товарів (послуг) при застосуванні РРО та при використанні ПРРО – до моменту передачі електронних розрахункових документів, електронних фіскальних звітів, електронних фіскальних звітних чеків до фіскального сервера контролюючого органу.
Якщо контрольну стрічку не надруковано або не створено в електронній формі на РРО або виявлено спотворення даних про проведені розрахунків, інформація про які міститься на контрольній стрічці, застосовуються фінансові санкції у розмірі 30-ти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Учасники зустрічі отримали чітке розумінням своїх прав та обов’язків при здійсненні розрахункових операцій.
Такий дискусійний майданчик не лише підвищує податкову обізнаність платників, а й зміцнює партнерство.
Оптимальні рішення актуальних питань – прозорість ринку підакцизних товарів
Відповідальність бізнесу – найкращий внесок у прозору економіку на цьому у черговий раз наголосили податківці Дніпропетровщини на онлайн зустрічі з суб’єктами господарювання (СГ) області.
Дискусійний майданчик Головного управління ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) зібрав платників, аби обговорити питання ліцензування торгівлі підакцизними товарами та зберігання пального.
Податківці нагадали учасникам зустрічі, що зберігання пального здійснюється суб’єктами господарювання за наявності відповідної ліцензії. Вона надається за умови проходження електронної ідентифікації в Електронному кабінеті з дотриманням вимог законодавства.
Фахівці ГУ ДПС зазначили – СГ зобов’язані забезпечити сплату чергової річної плати або щоквартальної частини річної плати за надану ліцензію до початку кожного наступного річного (квартального) періоду. Також наголосили на необхідності повідомляти відповідний орган ліцензування про внесення чергового платежу за ліцензію в паперовій або в електронній формі, із зазначенням коду класифікації доходів бюджету, суми внесеного платежу, номера і дати платіжної інструкції, що підтверджує внесення коштів.
Під час діалогу акцентували увагу на підставах, які можуть призвести до припинення дій ліцензій.
Йшла мова також про запровадження нового програмного забезпечення та оновлену форму заяв. СГ можуть заповнювати та надсилати заяви щодо ліцензій на право провадження відповідного виду господарської діяльності через Електронний кабінет.
Учасники мали змогу поставити запитання та отримати фахові відповіді щодо порядку ліцензування, правильного оформлення звітності та використання електронних сервісів, таких як Електронний кабінет.
Податкова Дніпропетровщини продовжує працювати над створенням комфортних умов для підприємців, надаючи їм підтримку через роз’яснення, консультації та удосконалення цифрових сервісів.
Останній раз редагувалося: 21.08.2025 15:16