8 апреля 2025, 10:53
Зверненням громадян – особлива увага
Головним управлінням ДПС у Дніпропетровській області (ГУ ДПС) забезпечується можливість реалізації громадянами конституційного права на звернення.
ГУ ДПС здійснюється розгляд звернень громадян, які надійшли, як у письмовому так і в електронному вигляді на електронні поштові скриньки, у тому числі на
[email protected], безпосередньо до ГУ ДПС, за завданням ДПС України та від державної установи «Урядовий контактний центр», «Гарячої лінії голови Дніпропетровської ОДА» та сервісу «Пульс».
Так, у січні – березні 2025 року до ГУ ДПС надійшло 210 звернень громадян, з них – 210 заяв.
Загальна тематика письмових звернень:
- інформування про ухилення від сплати податків – 118 звернень (56,2%);
- податок на майно – 35 звернень (16,7%);
- контрольно-перевірочна робота – 14 звернень (6,7%);
- єдиний внесок – 13 звернень (6,2%);
- аграрна політика та земельні відносини – 7 звернень (3,3%);
- інші питання – 23 звернення (10,9%).
У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року загальна кількість звернень від платників податків у 2025 році зменшилась на 3 одиниці (січень – березень 2024 – 213 звернень).
На виконання статей 22 та 23 На виконання вимог Закону України від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» (із змінами та доповненнями) (далі – Закон № 393) в ГУ ДПС передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками ГУ ДПС та керівниками структурних підрозділів ГУ ДПС.
Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. /
У січні – березні 2025 року посадовими особами ГУ ДПС проведено 2 особистих прийоми громадян.
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямком роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб, фактором забезпечення суспільно-політичної та економічної стабільності в державі.
Последний раз редактировалось: 08.04.2025 10:53