Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 14 травня 2024
18:10

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Задля безпеки дорожнього руху. У Дніпрі на складних перехрестях вводять круговий рух

|«« «« »» »»|

У Дніпрі для безпеки водіїв та пішоходів на складних перехрестях вводять круговий рух.

Остання локація, де це зробили, – перехрестя вул. Калинової та просп. Петра Калнишевського. Тут із середини серпня замість Т-подібного перехрестя запровадили перехрестя з круговим рухом, який має пріоритетність. Водії чітко розуміють пріоритетність ділянки.

Основна мета – запобігання аварійним ситуаціям.

«На перехресті з круговим рухом водії зменшують швидкість, змінюючи траєкторію. Тим часом для пішоходів все залишилося без змін. На під'їзді до цього перехрестя встановили відповідні дорожні знаки – попереджувальні: про зміну організації дорожнього руху, пріоритетності руху. Усього 43 знаки. Нанесли дорожню розмітку, встановили дорожні делініатори (стовпчики), огородження у центральній частині перехрестя. І на круговому русі для велосипедистів також є велодоріжка. Увесь комплекс робіт направлений на безпеку дорожнього руху на цій ділянці», — підкреслив начальник виробничого відділу КП «Транспортна інфраструктура міста» Михайло Солярчин.

Місцева мешканка Анастасія часто переходить перехрестя «вул. Калинова та просп. Петра Калнишевського». Каже, що швидкість машин із запровадженням кругового руху змінилася:

«Машини пригальмовують тепер на перехресті. Якщо говорити про пішохідний перехід, то в цілому транспорт як зупинявся, аби пропустити пішоходів, так і продовжує це робити».

За приклад для подальшої роботи з безпеки руху на перехресті Запорізького шосе та вул. Аеропортівської п’ять років тому встановили круговий рух.

За словами заступника начальника управління транспортну департаменту транспорту та транспортної інфраструктури міської ради Івана Васючкова, це дозволило значно зменшити кількість ДТП та майже до нуля з летальними наслідками.

«До цього тут фіксували багато лобових зіткнень, внаслідок яких люди зазнавали тяжких травм чи гинули. З круговим рухом швидкість транспорту сповільнилася. Безпека дорожнього руху – основна мета, яку ставили. На інших складних ділянках продовжуватимемо робити круговий рух. Наприклад, при капітальних ремонтах складних перехресть. Це в планах робити», - зазначив Іван Васючков.

«За роки водії звикли, що тут кільцевий рух, пригальмовують. Поруч з кільцем зробили і пішохідний перехід, то, звісно, безпечно стало дорогу переходити», — додає дніпрянка Анжеліка.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Филатовщина на марше - развязк  (19.09.23 03:25): Водитель на круге рефлекторно следит за крупными движущимися вокруг него объектами. Соответственно пешеходы и тем более быстро перемещающиеся велосипедисты автоматически из поля зрения выпадают. Поэтому делать на кругу еще и велодорожку и прямо рядом пешеходный переход может только совершенно неадекватный человек. Про компетентность речи уже давно не идет. То что там будут постоянные аварии с жертвами это 100%. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Андрей  (14.09.23 04:08): Круг очень маленького диаметра. По сравнению с нормальными, очень не удобен. А велодорожки ещё больше доставляют неудобства.
Сузили проезжую часть, парковка по проспекту теперь только в карманах, а они есть только у отремонтированной алейки. Все, больше ставить машины негде.
Да и отличиться уже успели кольцевые велодорожки, ДТП на второй день.
Відповісти | З цитатою
гр-н  (13.09.23 20:18): Все, конечно, уже забыли как на переходе напротив ДК какое-то существо сбило насмерть молодую женщину. Уже хотя бы из-за этого имело смысл делать круговое движение Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3
Макс  (13.09.23 19:10): Это решение привелок одним минусам для водителей и местных жителей, а именно:
1. к пробкам и большему расходу топлива.
2. загрязнённости воздуха, потому что машины тормозят перед кольцом, а далее набирают скорость а это дополнительный выхлоп
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Мнение  (13.09.23 15:55): Круговая велодорожка - очень не удобно. Это получается велосипедист должен знать ПДД и участвовать в круговом движении, а на права ему сдавать не нужно. Велодорожки должны быть перпендикулярно подъездам к кругу рядом с пешеходными переходами. Нужно дорабатывать решение. Відповісти | З цитатою
Погонщик красного КТМ_а  (13.09.23 13:08): Как на пустом месте сделать 3,14 - Ец?
Обращайтесь к Васючкову!!
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
гость  (13.09.23 10:12): "Остання локація, де це зробили, – перехрестя вул. Калинової та просп. Петра Калнишевського. Тут із середини серпня замість Т-подібного перехрестя запровадили перехрестя з круговим рухом, який має пріоритетність. Водії чітко розуміють пріоритетність ділянки."
Ага, четко понимают. Особенно последний случай, когда шевролет протаранил смарта в бочину. Хотя смарт был на кольце, значит на главной.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Валенок  (13.09.23 06:30): Анжела, хватит называть себя Анжеликой. Это другое имя. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
колючка  (13.09.23 06:07): Да, на Косиора до этого -- пробок не было..! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
69
сиріт з Дніпропетровщини отримали кошти на придбання власного житла у 2022 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті