Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Пн, 20 травня 2024
01:59

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

З 1 березня змінюється адреса обслуговування клієнтів АТ «Дніпрогаз»

З 1 березня змінюється адреса обслуговування клієнтів АТ «Дніпрогаз»

Прийом клієнтів компанії на вул. Паторжинського, 24 здійснюватись не буде.

З 1 березня 2023 року прийом менеджерів Центру обслуговування клієнтів «Дніпрогазу» буде проводитись за адресою: м. Дніпро, вул. Виконкомівська, 34.

Головна мета роботи Центрів обслуговування – стати ближче до клієнтів, спростити зв’язок між газорозподільною компанією та споживачами газу. В одному приміщенні дніпряни зможуть швидко та комфортно отримати цілий комплекс послуг: укладання договорів на розподіл газу для фізичних та юридичних осіб, консультації щодо нарахувань за доставку газу, оформлення технічної документації на підключення до газорозподільної системи, встановлення або заміна газових приладів, лічильників, облаштування автономного газового опалення, технічне обслуговування газових мереж та приладів тощо.

Центр обслуговування клієнтів на вул. Виконкомівській, 34 працюватиме за наступним графіком:

- понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, перерва з 12.00 до 12.45;

- п’ятниця, з 08.00 до 15.45, перерва з 12.00 до 12.45.

Додаткову інформацію щодо надання послуг з розподілу газу мешканці Дніпра та Дніпровського району можуть отримати у Контакт-центрі АТ «Дніпрогаз» за телефонами: (056) 78-78-104 та (056) 745-50-11 (у робочі дні, з 08.00 до 17.00).

Також нагадаємо, що спливає лютий, отже з 1 по 5 березня нашим клієнтам буде необхідно передати показання лічильників газу. Усі наявні способи передачі показань наведені за посиланням.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Рина  (22.06.23 14:27): А як вам новина, що для того, щоб зробити перерахунок в дніпрогазі на паторжинського 34, потрібно відстояти чергу за талончиком. За талончиком черга! Що це таке? Нараховують що хочуть і як хочуть. Визвали контролера, написали заяву, два місяці пройшло- не прийшов. Кожен місяць потрібно ходити на звірку. Коли вже скінчиться це знущання над людьми? Відповісти | З цитатою
Анна  (10.04.23 13:54): Показания можете не передавать - дописывают по 40 кубов, объясняют это тем, что так передал Днепрогаз, по телефонам отвечают, что они не Днепрогаз а Нефтегаз Відповісти | З цитатою
прохожий  (28.02.23 17:06): Днепрогаз - то ерунда! Получили новые платёжки от Нафтогаза? Прихудивились? Думал прояснить. Но фишка в том, что офиса Нафтогаза в Днепре нет, На телефонах вежливый робот с обычным "мы рады вас слышать, идите нах..." Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Игорь  (28.02.23 10:32): С прошлого года,все деньги за переплату 400 грн. вернуть не могут...все обещают... Відповісти | З цитатою
???  (27.02.23 14:46): 1) Они ОООООчень бедные. Нет денежек даже на мобильную связь. Только проводная. А у народа в основном уже КиевСтар, Водафон, Лайф. !!! 2). Мал фонд з/платы, а посему нет коллцентра. ???)) 3) Работа, по пословице: солдат спит, служба идёт. С 8 и до 17. + обед. Выходных ДВА. В общем не фирма по оказанию "бытовых услуг", а этакое КБ или КБЮ им. Янгеля, НИИ, Гипромез, Техотдел завода, ... , ВУЗ, СШ или Детсад, .. . А чЁ переживать за абонентов - зарплата у монополиста, стабильна. Р-та в тепле, не в спецовке, а чистом костюме-платье. И важно - не под палящим солнцем, не под дождём и при морозе. И каждый получает как минимум min зарплату. = 6700 грн. (только что в Гугле просмотрел).Всё чики-пики. А народ-Абонент??? Да имели мы их ввиду. На трёх буквах. Они для нас ***. Пусть ещё радуются, что мы им не отрезаем Газтрубу. И всё почему? Да потому что монополист.((( Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Дмитро  (24.02.23 22:21): Ви забули, в якій країні ми живемо? Війна, але вона комусь мать рідна. Людина, яка їм платить гроші, чомусь ще повинна штовхатися в чергах, приносити додаткові довідки, витрачати свій час, доводити, що все було заплачено своєчасно.
Нажаль, мерзота користується незахищеністю споживача. Гірше за все, ми розуміємо, що і надалі нічого не зміниться.👹
Відповісти | З цитатою
М-м-да-да  (22.02.23 15:52): По ихним телефонам практически, разве что чудом , не возможно дозвониться! Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Ч  (21.02.23 00:19): Привет! Витает в воздухе вопрос - идёт диджатализация страны, а частники и юридические лица должны лично посещать организации, предоставляющие услуги ЖКХ, и не один раз, особенно при подключении или замене оборудования. Уверен, что достаточно скан-копий или фото документации, при сомнениях в подлинности - сами дают запрос, все данные в открытом доступе. И прозрачно, и без порчи бумаги. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Опять для людей  (20.02.23 20:29): Ну почему в который раз график работы таких учреждений не учитывает занятость абонентов на их собственной работе? Бывает и сам хочешь вовремя заплатить, но необходимо проконсультироваться по возникшим вопросам, а возможности нет. Они уже закрыты... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
154,5
млн грн містянам на відновлення житла, яке постраждало від ракетних обстрілів, виплатив Дніпро у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті