Найбільша цінність АТ «Дніпропетровськгаз» – клієнти! Тому, у зв'язку з епідемією коронавірусу у світі, компанія прийняла рішення ввести додаткові заходи, спрямовані на попередження появи вірусу у відділеннях та дільницях.
З метою запобігання розповсюдження коронавірусу з 16.03 по 03.04 на підприємстві оголошено карантин та всі фахівці переводяться на дистанційну роботу.
На період епідемії АТ «Дніпропетровськгаз» зупиняє навчальні програми, прийом громадян в Центрах обслуговування клієнтів та культурно-масові заходи. Компанія також обмежить відрядження співробітників в межах України. Крім того, наради та виробничі зустрічі будуть переведені в офлайн формат.
Усі «газові» питання клієнти можуть вирішити за допомогою онлайн-сервісів:
- Особистий кабінет на сайті 104. ua
- Мобільний додаток 104 Mobile для Android
- Мобільний додаток 104 Mobile Light для iPhone
- Чат-бот «7104 ua » у Viber
- Контакт центр: 067 00 90 104, (056) 78-70-104
Проте аварійна служба буде продовжувати працювати в тому ж режимі та забезпечувати безаварійне та безперебійне газопостачання мешканців області 24 години на добу 7 днів на тиждень. Тому в разі виникнення аварійної ситуації невідкладно телефонуйте за номером 104.
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |