Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Энкорнасьон(03.12.24 13:21):Кстати, а что всемирно любимая Леся Задорожная? неужели царствие закончилось ибо перестали на роли ставить :)?Відповісти | З цитатою
Interesno(02.12.24 23:29):Штраус предлагаю переименовать в парад фавориток Пучкова. Рыбак , Галкина, Голубева прекрасно смотрятся ,но вокал на уровне учебного процесса в консерватории. Одна Мыколайчук порадовала вокально. Режиссерски скучновато , сколько можно переходов и хороводов. Были куплены два места по 500 грн плюс такси . Лучше бы поужинали в ресторане. Стыдно. Но народу нравится. Значит , имеет право на жизнь ?! Вышеупомянутые околооперные примадонны, за вас стыдно, честно, позанимайтесь с грамотным педагогом, хотя научить петь нель6, можно только научиться. За театр. За принцип отбора артисток .Відповісти | З цитатою
| Обговорення: 1
Энкорнасьон(03.12.24 13:03):ну не надо уж про Миколайчук , хоровой голос, которая думает покорить вершины Виолетты и Любовного напитка :)
Там и Сорока не к месту то. И Рибак в Напитке. Фаворитизм у нас почти всегда процветал. Но сейчас реально набрал масштабов - У Гаркуши хоть по одной было. А у Пинчука - гарем.Я так понимаю пошли по его стопам.Відповісти | З цитатою
Энкорнасьон(25.11.24 23:12):Штраус -концерт. Очередная безыдейная халтурка на 50 минут. Рассчет на то, что все придут на имя композитора. Часть из действа - заслуга Зои Кавац и ее номеров из балета "Большой вальс" и отдача артистов балета! Микрофоны, а некоторых даже через него не разобрать слов и не слышно - В.Мельник же изображал мужа, гоняющегося за каждой юбкой, то бишь Айзенштайна?Испанский стыд.Відповісти | З цитатою
| Обговорення: 1
Энкорнасьон(25.11.24 23:18):Ну да, зато красивые декорации и платья ( тут спасибо художнику) - хорошо красавицам, они всем нравятся, при этом неважно, что споют.У нас показ мод или скорее инстакартинок блогеров. И ладно бы ето работало лишь в оперетте, но и в операх тоже!Відповісти | З цитатою
Энкорнасьон(21.11.24 21:33):Итого, национальный репертуар. Хитовый. Знаменитый Соловьиный романс . И что это было за исполнение? Любви к НАШЕЙ музыке вряд ли добавит...Н.Миколайчук ? Колоратура?
Но ужасом на крыльях ночи был безголосый А. Прокопенко, такого паршивого даже не пения, а говорения, не слышала - и это знаменитые "Чорнобривцы" и " Ніч яка місячна"...Видимо, пародирование как подработка, пение в сказках и не свойственные тембру партии окончательно убили остатки голоса. Даже в микрофон никак! Но солист по -прежнему в штате театра и получает зарплату, регулярно выходя в спектаклях, полный аут(((Відповісти | З цитатою
Interesno(08.11.24 21:21):Чем мотивирована острая творческая необходимость вводить на одну за другой сольные партии артистку хора Елизавету Голубеву?Відповісти | З цитатою
| Обговорення: 2
Энкорнасьон(08.11.24 22:36):А Н.Миколайчук? В оперной труппе давно все неладно, как в Королевстве Датском. Уровень очень упал.Відповісти | З цитатою
Энкорнасьон(30.09.24 19:43):Прем'єрні покази опери Дж.Пуччіні "Тоска", яку в нашій афіші назвали "Floria Tosca", мабуть, щоб запобігти асоціаціям з російським словом "тоска", відбулися ще наприкінці минулого театрального сезону. Прем'єра пройшла без мене, і це було свідоме рішення не випробовувати свої нерви черговим виступом на нашій сцені розпіареної оперної "діви", а дочекатися іншого складу виконавців і тоді вже відвідати виставу.Відповісти | З цитатою
Энкорнасьон(02.08.24 23:39):Ворчун.Пʼятниця, 2 серпня 2024 р.
Ювілейний сезон. Післямова.
50-й ювілейний театральний сезон уже став надбанням історії. Запам'ятався він перш за все рекордною кількістю оперних прем'єр, яких відбулося аж дві -"Хитрий лис" і "Флорія Тоска", численними зривами вистав через реалії воєнного часу, в яких нам усім доводиться існувати, та небувало високою часткою концертних програм в афіші.Відповісти | З цитатою
| Обговорення: 1
Энкорнасьон(04.08.24 14:59):"Даремну обережність" балет то відновили, але ми майже не бачимо її на сцені ((. А заявлено багато виконавців, до того ж, і на перспективу...
Тепер, коли в нас судячи поки з негласних новин мінус один провідний танцівник у балеті (( не знаю, як взагалі втіляться плани на нову постановку "Корсара" , декорації до якої вже малювали! Щодо костюмів, то інформації немає поки що.
А трупі потрібно чимось поповнити репертуар! Коли його поповнювати, якщо в листопаді скоріше за все почнуться гастролі, вся трупа як і минулого сезону возз`єднається лише у лютому!
і просто для статистики :)
у нас ще були дебюти І.Байтлер у "Шопеніані" та "Даремній обережності" :) та вводи учениць балетної школи в "Пахіту" та "Шопеніану"
В операх теж були низки дебютів, і от 23 серпня оголошено показ "Турандот" , а самої головної виконавиці у нас немає. Та ще краєм ока дивлячись на результати конкурсів інших театрів :)) здається, доведеться запрошувати солістку!Відповісти | З цитатою
Энкорнасьон(20.07.24 18:24):Концертна програма складалася з балетного і оперного відділень. Цього разу, на щастя, обійшлися не тільки без попси, якщо не рахувати фінальної "Заспіваймо пісню за Україну", а й без так званого "легкого жанру", який у виконанні нашої трупи мені особисто майже завжди слухати невимовно важко. Відкрила концерт вже традиційно увертюра до опери М.Лисенка "Тарас Бульба". І тут на мене чекало перше прикре розчарування. Коли сидиш у партері, хор з бокових балконів звучить чудово. А от для глядачів на балконі за такого розташування хору, на жаль, нюанси нашої акустики перетворюють спів на глухий невиразний гул.Відповісти | З цитатою
Энкорнасьон(04.06.24 20:28):наш пересічний глядач практично не знайомий з творчістю європейських балетмейстерів. На наших теренах хореографію Баланчина, Ноймаєра, Кранко, Петі, Аштона, Дуато і багатьох інших, на відміну від касових "Лебединого озера" і "Лускунчика", можна, якщо пощастить, лише зрідка побачити в концертах.
То що ж робити? Як зберегти вітчизняний класичний балет без традиційного репертуару? Адже на самих лише власних постановках, часто, особливо в провінційних трупах, наслідувальницьких і компілятивних, навряд чи вдасться довго протриматись. А запросити провідних європейських хореографів наші театри не можуть і з фінансових, і з безпекових міркувань. Так само, як і сплачувати роялті за їх постановки. Це під силу хіба що Національній опері, але й там не поспішають звертатися до такої знаної європейської класики як, зокрема, "Манон", "Собор Паризької богоматері" або "Дама з камеліями" (мається на увазі балет Ноймаєра на музику Шопена).Відповісти | З цитатою
| Обговорення: 2
Энкорнасьон(04.06.24 20:28):Але не можна забувати, що окрім неораної ниви європейської балетної класики, неокласики і сучасної хореографії, окрім створення нових оригінальних постановок, які, безперечно, мають з'являтися на наших сценах, ми маємо цілу низку напівзабутих балетних партитур українських композиторів, створених у другій половині ХХ століття. Так, наприклад, у Дніпрі свого часу йшли балети М.Вериківського "Пан Каньовський", В.Губаренка "Дон Жуан" і балет О.Соколова "Гетьман" на музику знов-таки нині найбільш опального росіянина Чайковського. Також варто згадати балети "Маруся Богуславка", "Тіні забутих предків", "Свіччине весілля", "Майська ніч", "Княгиня Ольга" (останній ще значиться в репертуарі Дніпроопера, але давно вже не з'являвся в афіші), "Фрески Софії Київської", "Сойчине крило", які свого часу ставилися в різних театрах України. І це далеко не повний перелік. Є ще і досить значний і так само забутий дитячий балетний репертуар. Звісно, все це також потребує ретельної реВідповісти | З цитатою
Энкорнасьон(04.06.24 20:29):Звісно, все це також потребує ретельної ревізії, можливо, навіть створення нових лібрето і радикального оновлення хореографії (якщо оригінальна взагалі збереглася, адже прем'єри більшості цих балетів відбувалися в 50-80 роки минулого століття). Але вагомим аргументом на користь необхідності відродження нашої національної балетної спадщини є хоча б той факт, що музику для цих та інших балетів створювали такі видатні українські композитори як Є.Станкович, М.Скорик, Л.Дичко, А.Кос-Анатольський, В.Губаренко та інші. І думаю, це справа не лише наших театрів з їх дуже обмеженими можливостями, але й цілеспрямованої державної культурної політики, меценатів, грантів, культурних фондів.
Энкорнасьон(04.06.24 11:11):Наш новий балетний Gala
Оскільки суто балетні концертні програми на нашій сцені явище майже унікальне, вчорашній Гала-концерт артистів балету (постановник А.Литвинов, диригент О.Кулішов) вартує детального огляду. За свій понад тридцятирічний глядацький стаж я можу пригадати лише кілька вечорів-бенефісів, концерти балетної школи і «Свято на пуантах». Звісно, балетні номери є обов’язковою частиною більшості концертних програм театру, але здебільшого в них виконують практично одні й ті самі номери з вистав поточного репертуару. А оскільки і сам балетний репертуар в силу низки об’єктивних факторів катастрофічно зменшився, то й вибір дуже обмежений.Відповісти | З цитатою
| Обговорення: 3
Энкорнасьон(04.06.24 11:44):А якщо на перспективу, представити український репертуар в концертах можна і в збірних концертах ( з хором) - а саме на музику Станковича - сцена Хрещення з "Княгині Ольги" -як ніколи актуально і на "часі" , фрагменти з "Колиски життя"
чи той же Гопак з "Тараса Бульби" , а ще пам`ятаю був цікавий хореографічний номер артистки нашого балету Т.Проскурякової на пісню Квітки Цісик "Ой верше, мій верше"
чи "Сіртакі" в постановці Алли Рубіної, цей номер якось був у виконанні В,Колісник та Є.Кучвара!
Энкорнасьон(04.06.24 20:26):ні, краще Гопак з "Ночі перед Різдвом")))
Щоб залишити коментар вам необхідна реєстрація на сайті. Вхід
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.
Но ужасом на крыльях ночи был безголосый А. Прокопенко, такого паршивого даже не пения, а говорения, не слышала - и это знаменитые "Чорнобривцы" и " Ніч яка місячна"...Видимо, пародирование как подработка, пение в сказках и не свойственные тембру партии окончательно убили остатки голоса. Даже в микрофон никак! Но солист по -прежнему в штате театра и получает зарплату, регулярно выходя в спектаклях, полный аут((( Відповісти | З цитатою
Моя четверта "Тоска"
Записки провінційного театрала Vorchun Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Ювілейний сезон. Післямова.
50-й ювілейний театральний сезон уже став надбанням історії. Запам'ятався він перш за все рекордною кількістю оперних прем'єр, яких відбулося аж дві -"Хитрий лис" і "Флорія Тоска", численними зривами вистав через реалії воєнного часу, в яких нам усім доводиться існувати, та небувало високою часткою концертних програм в афіші. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
четвер, 18 липня 2024 р.
Фінальний акорд ювілейного сезону Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
То що ж робити? Як зберегти вітчизняний класичний балет без традиційного репертуару? Адже на самих лише власних постановках, часто, особливо в провінційних трупах, наслідувальницьких і компілятивних, навряд чи вдасться довго протриматись. А запросити провідних європейських хореографів наші театри не можуть і з фінансових, і з безпекових міркувань. Так само, як і сплачувати роялті за їх постановки. Це під силу хіба що Національній опері, але й там не поспішають звертатися до такої знаної європейської класики як, зокрема, "Манон", "Собор Паризької богоматері" або "Дама з камеліями" (мається на увазі балет Ноймаєра на музику Шопена). Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
Оскільки суто балетні концертні програми на нашій сцені явище майже унікальне, вчорашній Гала-концерт артистів балету (постановник А.Литвинов, диригент О.Кулішов) вартує детального огляду. За свій понад тридцятирічний глядацький стаж я можу пригадати лише кілька вечорів-бенефісів, концерти балетної школи і «Свято на пуантах». Звісно, балетні номери є обов’язковою частиною більшості концертних програм театру, але здебільшого в них виконують практично одні й ті самі номери з вистав поточного репертуару. А оскільки і сам балетний репертуар в силу низки об’єктивних факторів катастрофічно зменшився, то й вибір дуже обмежений. Відповісти | З цитатою | Обговорення: 3