«Голосування в Верховній Раді по даному законопроекту продемонструвало, що в тому числі опозиційні фракції можуть піднятися над своїми вузькопартійними інтересами коли справа йде про реалізацію важливих інфраструктурних проектів», - сказав віце-прем'єр-міністр Олександр Вілкул після голосування в ВР за законопроект 0016 від 27.03.2013. «За» проголосували 395 присутніх в залі депутатів від Партії Регіонів, Батьківщини, Комуністичної партії, УДАРу та ВО Свобода. «Такі проекти об'єднують країну», - сказав Олександр Вілкул.
Цей Закон про ратифікацію Кредитної угоди між Україною та Європейським банком реконструкції та розвитку ( ЄБРР) для завершення будівництва метрополітену в м. Дніпропетровськ ініціював Президент України Віктор Янукович.
Після прийняття закону ЄБРР відкриває кредитну лінію Україні на суму 152 млн євро для завершення будівництва метро в Дніпропетровську. «Завдяки отриманню необхідного фінансування Дніпропетровський метрополітен буде повністю побудований за 4 роки », - сказав Олександр Вілкул.
Кредит надається строком на 15 років з відстрочкою виплати тіла кредиту на 4 роки. Враховуючи високу комерційну привабливість проекту ставка становить Euro LIBOR +1 % річних, що є однією з найнижчих ставок при кредитуванні інфраструктурних об'єктів на території країн СНД.
Загалом будівництво метро в Дніпропетровську триває понад 30 років , з яких більше п'ятнадцяти років - з 1995 по 2010 рік - жодних системних робіт на об'єкті не проводилося. В 2010 році з ініціативи губернатора Олександра Вілкула за підтримки Президента України Віктора Януковича будівництво метро було відновлено.
Австрійська консалтингова компанія Скот - Вілсон ЛТД розробила попереднє техніко -економічне обґрунтування. Після цього була створена робоча група , яка провела конкурс і обрала компанію « SGS Austria», що розробила повне техніко -економічне обґрунтування . Згідно з цими техніко - економічним обґрунтуванням вартість проекту добудови трьох нових станцій Дніпропетровського метрополітену становить 367 млн євро (понад 4 млрд грн).
На пропозицію обласної влади та за дорученням Президента України Віктора Януковича Кабінет міністрів прийняв рішення про залучення 304 млн євро у вигляді кредитних коштів Європейського банку реконструкції та розвитку і Європейського інвестиційного банку (за 152 млн євро кожен банк). Решту коштів надає держава.
«Всі процедури, що стосуються будівництва метрополітену, повинні бути виконані максимально прозоро, відповідно до міжнародних стандартів», - сказав Олександр Вілкул.
Наразі тривають тендерні процедури, які проводять представники України та ЄБРР. Завершення тендеру очікується на початку осені. Після того розпочнуться масштабні будівельні роботи.
Олександр Вілкул підкреслив, що під час будівництва мають максимально використовуватися будівельні матеріали вітчизняного виробництва. «Будівництво метрополітену дозволить створити нові робочі місця, забезпечить високий рівень заробітної плати працівникам та дасть потужний імпульс розвитку вітчизняній економіці. Такі проекти підвищують інвестиційну привабливість України для реалізацій транспортних інфраструктурних проектів», - сказав він.
До існуючих на сьогодні 7 км «підземки» буде додано ще 4 км , які будуть пролягати під проспектом Карла Маркса . Тому заплановане розширення існуючої лінії метрополітену в центрі міста збільшить її довжину до 11 кілометрів і додасть три нові станції - « Театральна», «Центральна » та « Музейна». Введення в дію пускового комплексу від станції «Вокзальна » до станції «Центральна » дозволить підвищити майже в 5 разів рівень пасажироперевезень - з 13 млн пасажирів на рік до 64,2 млн пасажирів на рік , а також зробити пасажирські перевезення метрополітеном рентабельними.
Після завершення будівельних робіт будуть проведені роботи з реконструкції центральної частини Дніпропетровська. «Місто отримає не тільки якісну транспортну інфраструктуру, а й оновлений проспект Карла Маркса. Дніпропетровськ продовжує розвиток як сучасне європейське місто», - сказав Олександр Вілкул.
Довідка: Дніпропетровський метрополітен є найкоротшим в Європі. На сьогодні Дніпропетровський метрополітен складається з електродепо і 6 станцій . Вони були побудовані ще в радянські часи. Щоб їх ввести в експлуатацію , необхідно було провести тільки оздоблювальні роботи, що було зроблено в 1995 році. А розпочате тоді будівництво трьох станцій - «Театральна», «Центральна» та « Музейна», завдяки яким буде об'єднано житлові масиви з центром міста - так і не було до 2010 року реалізоване.
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |