Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пн, 23 декабря 2024
09:05

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Ирина Кильчинская: «Современная почтовая связь стремительно развивается»

Ирина Кильчинская: «Современная почтовая связь стремительно развивается»
Поштова листівка іде від душі. Приємно побачити знайомий почерк, відчути те душевне тепло, яке надходить від нього. Але час не стоїть на місці, постійно розвиваються нові технології. Як за таких умов модернізується поштовий зв’язок?

Про те, які послуги надає сучасна пошта споживачам, ми вирішили поговорити з директором Дніпропетровської дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» Іриною Миколаївною Кільчинською.

— Ірино Миколаївно, сучасна пошта пропонує своїм клієнтам чимало нових послуг. В чому вони полягають?

— Так, дійсно, сьогодні пошта дуже багатогранна. Це вже не тільки традиційний поштовий зв’язок. Наші клієнти отримують близько 50 видів послуг, і ми постійно працюємо над тим, щоб заздалегідь передбачити потреби споживачів. В нас існує багато нових і цікавих пропозицій, як для фізичних, так і для юридичних осіб. Наприклад, послуга «Власна марка». Це водночас рекламний хід і можливість зробити чудовий подарунок до пам’ятної дати. Уявіть собі, що ви можете відправляти листи, наклеюючи на них марки з власним фото або логотипом своєї фірми. Це досить цікаво та оригінально, і сьогодні це вже реальність. Зробити замовлення поштової тематичної марки «Власна марка» можна у відділеннях поштового зв’язку. Приємною новиною для мешканців Дніпропетровської області буде й те, що у серпні 2010 року за проектом «Власна марка» вводиться в обіг поштова тематична марка «Петриківський розпис». Неперевершені квіткові візерунки вже давно стали візитівкою нашого краю, завдяки яким Дніпропетровщину впізнають не тільки по всій Україні, але і за кордоном.

Інша пропозиція від пошти — замовлення квитків на транспорт. Вона незамінна у тому випадку, якщо ви мешкаєте далеко від залізничного вокзалу чи аеропорту. Відтепер у будь-якому відділенні поштового зв’язку можна забронювати квитки на залізничний транспорт чи літак і отримати чек або квитанцію, і, за номером замовлення, в касі вокзалу чи аеропорту Вам видадуть квиток.

Ми також розуміємо, що деяким нашим клієнтам буває потрібно зробити термінове і важливе відправлення, яке має надійти у надзвичайно короткий строк. У такому випадку можна скористатися послугою «Пріоритетна пошта», за якою такі відправлення обробляються першочергово та скорочуються нормативи пересилання.

— «Укрпошта» вже давно вийшла на ринок послуг і встигла завоювати довіру споживачів. Чи існують у них якісь вподобання і чим вони зумовлені?

— Стабільно високим попитом користується послуга «Кур’єрська доставка». Відтепер вона доступна не лише для мешканців великих міст, але і для сільських районів. У місті Дніпропетровську кур’єра можна викликати за номером: 744-11-46.

У клієнтів завжди викликала зацікавлення послуга з доставки реклами. Вона дає можливість охопити широкі верстви населення, донести свою інформацію практично до кожного мешканця, а також до великої кількості підприємств та організацій.

Для клієнтів, особливо для тих, які живуть у віддалених районах, існує цікава пропозиція — замовлення товарів за каталогами. Завдяки цій послузі можна отримати великий асортимент товарів по невисоким цінам. Серед них: меблі, книги, підручники, насіння тощо.

Звикли люди і до того, що у відділеннях поштового зв’язку вони можуть оплачувати комунальні платежі. Зараз на пошті приймають також оплату за штрафи ДАІ, рахунки за кабельне телебачення, проживання у гуртожитках, оплату за погашення банківських кредитів. Для того, щоб скористатися цією послугою, як і багатьма іншими, необов’язково йти на пошту. Надати широкий спектр поштових послуг можуть листоноші. В тому числі — прийняти оплату за комунальні та інші види платежів.

Чимось беззаперечним здається сьогодні існування послуги з передплати періодичних видань. Для клієнтів дуже зручно оформлювати передплату на тривалий термін — на рік або півріччя. У такому разі можна постійно отримувати улюблені газети та журнали, не турбуючись про придбання кожного нового номеру. Ця послуга вже давно відома споживачам і користується стабільним попитом. Ціна на передплату у нас нижча, ніж у комерційних компаніях, до того ж ми готові забезпечити будь-який вид доставки за передплатою — листоношею, доставку кур’єром тощо. Оскільки УДППЗ «Укрпошта» — державне підприємство, ми несемо відповідальність за якість послуг, які надаємо. Напередодні нової передплатної кампанії запрошуємо всіх мешканців, а також усі підприємства скористатися нашою послугою з передплати періодичних видань.

Ми завжди готові до співробітництва, намагаємося чітко і якісно виконувати свої зобов’язання, зробити обслуговування якомога більш зручним для наших клієнтів. Ми прагнемо збільшувати обсяги послуг і розвивати партнерські відносини з установами, разом з якими співпрацюємо по наданню послуг споживачам.

— В наш час, коли активно розвиваються новітні засоби зв’язку, наскільки актуальною залишається пошта? Як поштовики співіснують із сучасними технологіями?

— Поштовики завжди намагаються іти в ногу із часом. На сьогоднішній день в області встановлено близько 500 автоматизованих робочих місць, оснащених комп’ютерами, електронними вагами тощо, і постійно з’являються нові.

Електронними каналами сьогодні здійснюється і пересилання поштових переказів, як в межах України, так і з тими країнами, з якими були укладені відповідні домовленості. У ці ж країни можна надсилати перекази в іноземній валюті (здебільшого — у доларах США, перекази у євро здійснюються лише до трьох країн — Естонії, Вірменії та Литви). На даний час послуга з пересилання коштів в інші країни в іноземній валюті надається лише у поштамтах-Центрах поштового зв’язку та Центрах поштового зв’язку.

Варто зазначити, що віднедавна клієнти можуть отримувати повідомлення про вручення переказу шляхом SMS-повідомлення, що надзвичайно зручно для споживачів, а отже зростає і попит на дану послугу. Можна відправити поштовий переказ, навіть не відвідуючи відділення поштового зв’язку — через Інтернет, з використанням платіжної картки національної системи масових електронних платежів через сайт: http://perekaz.ukrposhta.com.

Доступ до глобальної мережі споживачам сьогодні надає інтернет-центр, який діє у Дніпропетровському поштамті. Для людей це дуже зручно, адже поштамт знаходиться у самому центрі міста. До того ж тут можна скористатися і іншими послугами — факсимільним зв’язком, послугами копіювання тощо.

З метою оптимізації всіх складових процесу обслуговування споживачів на Дніпропетровському поштамті було запроваджено найсучаснішу електронну систему керування чергами.

— Так, дійсно, поштовий зв’язок постійно вдосконалюється і йде в ногу із часом. Поясніть, будь ласка, для чого поштовикам знадобилася електронна система керування чергою? Як до нововведення поставились клієнти?

— Електронна черга — це сучасний та цивілізований спосіб обслуговування клієнтів. Вона вже давно вдало використовується в багатьох розвинутих країнах, в ближньому зарубіжжі і в деяких вітчизняних установах. Iї використання дозволяє скоротити черги, прослідкувати динаміку обслуговування, клієнти можуть раціонально використовувати час. Ми можемо краще контролювати роботу операторів зв’язку.

Літнім людям, а також тим, хто користується терміналом уперше, допомагає працівник поштамту, який надає необхідні консультації.

Поштовики завжди ідуть назустріч клієнтам, намагаються поліпшувати якість обслуговування, що є нашим першочерговим завданням. Поштовий зв’язок в Дніпропетровській області впевнено крокує у майбутнє, спираючись на добрі традиції та довіру, здобуту багаторічною самовідданою працею.

Gorod.dp.ua на Facebook.


Ирина Кильчинская  (26.08.10 12:56): А я люблю почтовых голубей!!! Такой супчик наваристый получается, ням-ням.
Спасибо за новый ноутбук, дядя Ваня.
Леня, трава правильная оказалась, спасибо, подгони ещё пару коробков, буду рада. Напишу новые статьи..))
Ответить | С цитатой
отправитель  (25.08.10 10:40): Почему в почтовых отделениях (27, 100, 106. главпочтамт) разные тарифы на отправления заказной корреспонденции. Отправление имеет одинаковый вес, отправляется в тот же административный район, но из разных почтовых отделений, а тариф разный? Кто может такое объяснить ? Ответить | С цитатой
щл  (24.08.10 20:19): В Европе, на которые вся наша так называемая элита постоянно ссылаетсяв, той же Англии - почта традицинное средство общения людей организаций да и письмо никто не отменял. А здесь громадное количество отделений позакрывали и чуть-ли ни в заслугу себе ставят. Да развалили почту, как и всё остальное, под марку преобразований. Ну-да чем хуже тем получается лучше. Ну удачи вам ударники капиталистического труда. Ответить | С цитатой
Олд  (24.08.10 16:30): Инна,Вы просто отстали.Есть другие и более быстрые Почты-Ночной экспресс, Новая почта и много других. Все недорого и самое главное быстро у них. На этом рынке большая конкуренция и Укрпошта уже не монополист. Ответить | С цитатой
Позор главпочте  (24.08.10 13:57): Кто-нибудь может объяснить эффективность "электронной очереди"? Для того чтобы купить конверт с марками или получить бланк приходится полчаса сидеть на лавочке, несмотря на то, что возле окошек посетителей нет. Обращаться к сотрудникам главпочты - портить себе нервы, такое ощущение, что их специально подбирают по принципу: чем злее лицо и "красноречивее" речь, тем лучше! И еще: в большом помещении главпочты звук рассеивается, и порой не понятно, что от тебя хочет тетенька в окошке, хотя по выражению ее лица можно догадаться - она не шутит, еще мгновение - и вцепиться тебе в горло, теперь понятно для чего там окошки:)))! Особенно они любят издеваться над пожилыми людьми, которые ходят от одного окна к другому, бесконечно ожидают своей очереди, т.д. Каждый поход на главпочту - это стресс! Позор Главпочте! Ответить | С цитатой
2  (24.08.10 12:43): Инна, так пусть посылают там автолюксом, еще чем - есть же. Надо почту рублем наказывать. Ответить | С цитатой
Инна  (24.08.10 11:53): В экономически развитых странах почта совсем не умирает, очень удобно пользоваться.
У нас же просто жуть, а не почта.
К примеру, заказали книгу в интернет-магазине Крыма. Доставка наложным платежом по почте. Ждем уведомление, каждый день проверяем ящик, звоним на почту, интересуемся, пришла ли книга. Там недовольным голосом отвечают, что еще нет. Когда наконец приходит уведомление с почты, приходим забирать, а нам говорят, что книга лежит уже неделю у них, за просрочку 4 грн. плюс к доставке. За доставку магазину заплатили 17 грн., плюс почта взяла 15 грн. плюс просрочка 4 грн. Получается, что почта с нас берет деньги за услугу, которую они не оказывают должным образом, а потом еще наказывают за это же снова нас.
Ответить | С цитатой
Ирина Кильчинская  (24.08.10 10:00): Почтовый голубь! Ведь это романтичнее))) Ответить | С цитатой
Билл Гейтс  (24.08.10 09:59): 21 Век!! Купите себе ноутбук))) Иии будет Вам счастье) (а как насчет наскальных рисонков в пещерах) Ответить | С цитатой
Сосед Лёни  (23.08.10 23:33): 2, Лёня своим и отсыпает и наливает, но закусить не даёт... Ответить | С цитатой
1 2 3 4
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
5
млн евро на новые троллейбусы потратит город в 2025 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте