Йдеться, зокрема, про відкриття летовища у Львові.
Українське небо може відкритися для польотів. Але не навесні, а восени цього року. Таку думку висловив експерт із питань транспорту, колишній заступник очільника Мінінфраструктури Віктор Довгань, коментуючи заяву очільниці Міжнародного аеропорту "Львів" імені Данила Галицького про імовірність відкриття летовища для авіаційних польотів у вже в квітні-травні.
За словами гендиректорки аеропорту Львів Тетяни Романовської, за оптимістичним сценарієм, у квітні-травні цього року летовище можуть відкрити для авіаційних польотів. Серед інших ймовірних дат відкриття неба - літо, передає ЦТС із посиланням на "Високий замок".
П’ять-сім авіакомпаній готові працювати у Львові (впродовж місяця після запуску термінала), каже Романовська. А також повідомляє про те, що в уряді розглядають відкриття іншого аеропорту на заході України - ужгородського.
"Зі Львова готові літати авіакомпанії Wizz Air, Air Baltic, Turkish Airlines, Sky Up, Austrian Airlines, Lufthansa, LOT, - зауважує Романовська. - Наразі йдеться про відновлення регулярних рейсів зі Львова. Чартерні рейси, швидше за все, буде пробувати повернути авіакомпанія Sky Up. У них гарна мережа маршрутів у Європі. Ті самі маршрути готові виконувати і зі Львова. Або з іншого українського міста. Цього року представники авіакомпанії вийшли до нас з комунікацією, провели свої аудити. Представники Wizz Air ще торік провели свій аудит. Проводять попередній аналіз і коли буде рішення про відкриття неба, впродовж трьох-чотирьох днів приїжджають до нас працювати".
Нині туроператори продають українцям тури на літній сезон із аеропортів Польщі та ЄС. Відкриття аеропорту у Львові дозволить оперативно переорієнтуватися. Саме тому йдеться про відкриття неба над Україною на кінець весни, або на літо.
Обговорюючи такі заяви на своїй сторінці в Фейсбуці, Віктор Довгань зауважив:
"Так, потрібно дозвіл EASA. Я доволі оптимістично дивлюся на осінь і ось чому - безпекова угода з Польщею містить положення про захист неба біля кордону, тому пересунути Patriot з Жешува до Корчової нескладно; час входження цивільного судна з аеропорту Львів в повітряний простір НАТО менший за час прильоту ракети з рф до Львова; аеропорт Ужгород де-юре ліквідований рішенням Закарпатської облради".
Водночас, за словами Довганя, з відкриттям портів Одеси ситуація була складнішою. Він погоджується, що авіація висуває більше вимог до перевізників, бо "на кону людські життя". Але усі вимоги реально виконати за політичної волі Польщі, вважає експерт. Єдине, що зупиняє сусідню країну, на його думку, це мільйони українських пасажирів у аеропортах Кракова та Варшави.
Наприкінці лютого, Ryanair заявила про те, що планує перевозити 2 млн пасажирів щорічно після перших 6 тижнів після відкриття повітряного простору України. Авіакомпанія має намір відкрити бази в Києві та Львові, збільшивши пасажиропотік до 5 млн протягом року-двох.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |