|«« | «« | »» | »»| |
Под таким названием сегодня, 9 февраля в 18 часов в галерее «Артсвит» (ул. Крутогорный спуск, 21-а) откроется выставка мастера скульптуры, графики, инсталляции Константина Зоркина.
Вход на выставку – свободный!
А завтра, 10 февраля с 18 часов на новой экспозиции можно будет пообщаться с автором выставки Константином Зоркиным и Натальей Ивановой – директором Центра современного искусства Харькова.
Об этом проекте и его главном герое в галерее "Артсвит" подробней рассказали следующее:
«9 лютого о 18:00 в стінах галереї Артсвіт відбудеться відкриття виставки “Захисний шар” Костянтина Зоркіна.
А вже 10 лютого о 18:00 пройде artist-talk з художником за участі Наталії Іванової – директорки харківського центру сучасного мистецтва YermilovCentre.
Є теми, про які зараз важливо говорити - еволюція мистецтва за останній рік, місія арт-інституції та місія митця в часи війни, підтримка та захист української культури в екстремальних умовах.
Кожне місто вирішує ці проблеми по-своєму, а обмін досвідом між містами зміцнює культурне поле країни.
Вхід вільний.
Трохи про автора проєкту — Костянтина Зоркіна. Костянтин народився 1985 року в місті Харків. Працює з перформансом, інсталяцяцією, графікою, скульптурою, ленд-артом, театром ляльок. У своїй практиці використовує натуральні матеріали (дерево, метал) та ручні засоби їхньої обробки. Проте, саме в цьому проєкті застосував метал, через його здатність втілювати почуття воєнного часу, постійне співвідношення захисту й беззахисності. У своїй творчості Костянтин намагається повернути мистецтву його магічної та міфологічної функції.
Проєкт «Захисний шар» є продовженням творчої практики Костянтина, але зміни реальності, які відбуваються зараз, змусили його переглянути значення створених раніше образів та винайдених технік.
Художній світ, який Костянтин створював в останні роки з дерева, несподівано доповнився металом. Для митця метал завжди був агресивним матеріалом, на відміну від дерева. Робота з ним завжди супроводжується небезпекою: зварювання, опіки, іскри, вогонь, іржа, поранення — потенція травмування закладена у металі, бо він твердіший за людське тіло. У представленому проєкті травмуючий і травмований метал стає втіленням почуттів воєнного часу, постійного співвідношення захисту й беззахисності.
“Я думаю, що моя творчість та цей проєкт не може бути документальним свідоцтвом трагедії у буквальному сенсі, але мистецтво рідко розповідає й описує події прямо. Мені важливо, щоб творчість фіксувала те душевне і фізичне напруження, що зараз поєднує всіх нас у боротьбі з ворогом, та підтримувала віру. Моя художня мова завжди містила у собі тему перемоги над смертю, проте лише тепер ця тема перестала бути абстрактною”, – розповідає Костянтин Зоркін».
Gorod`ской дозор | |
Фоторепортажи и галереи | |
Видео | |
Интервью | |
Блоги | |
Новости компаний | |
Сообщить новость! | |
Погода | |
Архив новостей |