Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пт, 18 апреля 2025
23:46

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

В Днепре – аншлаг на велодорожках!

|«« «« »» »»|

Из-за топливного кризиса многие горожане пересели на велосипеды, что наглядно подчеркнуло преимущества и недостатки велосети в нашем городе.

В последние несколько лет сеть велодорожек в Днепре развивали. Но назвать ее полноценной можно с трудом. Эти дорожки представляют собой разрозненные участки в разных районах Днепра.

Ситуацию проанализировали в группе Urban Dnipro и пришли к следующим выводам:

«У зв'язку із кризою палива до постійних користувачів велосипедів та самокатів додалися нові. Містяни вимушено пересіли з авто на засоби мікромобільності.

Криза з часом мине, але хочеться, щоб люди продовжили використовувати вело та самокати в якості повноцінного транспорту. Для цього необхідна відповідна інфраструктура: велодоріжки, велосмуги, заспокоєння руху авто. І головне — ця інфраструктура має забезпечувати комфорт та безпеку пересування.

Дніпро поки що буксує із впровадженням такої інфраструктури. Але там, де вона є, щодня можна спостерігати десятки/сотні користувачів.

На фото Набережна Перемоги, проспект Миру та вулиця Курчатова. Такими можуть і мають виглядати й інші вулиці Дніпра, щоб місто мало не окремі відрізки велосполучення, а повноцінну систему.

Так велосипед або самокат перетвориться з розваги в ефективний транспорт насамперед на короткі відстані до 5 км (хоча нічого не заважає їздити і на більші дистанції).

Із збільшенням велокористування зменшуватиметься навантаження на дороги. Тому у впровадженні велоінфраструктури мають бути закікавлені всі, і насамперед ті, хто вимушений щодня їздити власною автівкою. Адже чим більше велосипедів на вулицях, тим більше місця на вулицях для авто.

І наостанок. Велоінфраструктура дає нам свободу вибору: в магазин неподалеку можна поїхати велосипедом, на роботу — громадським транспортом (його також потрібно покращувати), із сім'єю на прогулянку — автівкою. Сценарії можуть бути найрізноманітнішими, проте ми матимемо вибір, чим дістатися потрібної точки».

Добавим, что большие планы по развитию велодорожек были у городской власти на нынешний год. Но этим замыслам помешала война…

Фото - Urban Dnipro.

Gorod.dp.ua на Facebook.

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  У Дніпрі на прохання містян перенесуть одну з зупинок найпопулярнішого трамвайного маршруту №1 (19)

•  Без заторів і зупинок: що таке «зелена хвиля» та де вона діє у Дніпрі (10)

•  Розширення вулиць не допоможе: Щоб вирішити проблему з заторами в Дніпрі, потрібно будувати нові дороги і мости (10)

•  Україна перейде на номінальну напругу відповідно до євростандарту (10)

•  Дніпро отримав 100 каналізаційних люків від Уряду Японії у рамках програми екстреного відновлення (9)

•  Рекордний курс: євро подорожчав. Чи зміняться ціни на продукти та послуги – розказав експерт з Дніпра Володимир Косюга (6)

•  У Дніпрі викривач суддівської корупції не лише втратив адвокатське свідоцтво, а й сам став підозрюваним (6)

•  Дніпровський силач-рекордсмен дав інтерв'ю для Книги рекордів Гіннеса (6)

•  У Дніпрі продається Мадонна з айфоном (6)

•  Контейнери не витримують: у Дніпрі зафіксували нові випадки недбалого поводження з відходами (4)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
1 689 000
евро стоимость одного современного трамвая

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте