|«« | «« | »» | »»| |
В електродепо КП «Дніпровський метрополітен» завершилось будівництво теплопункту. Його звели наприкінці минулого року за два місяці. У спеціально відведеному приміщенні з’явились електричні котли, нове насосне обладнання та трансформатор. Система автоматично контролює оптимальну температуру котлів за допомогою датчиків, які розташували поза приміщенням.
«У 2004 році в електродепо було припинено теплопостачання, яке тоді поставляв Дніпровський електровозобудівний завод, тому важливі для роботи метрополітену будівлі були переоснащені на автономне опалення від електромережі. Нова система опалення буде більш ефективною та дозволить виводити дрезини (господарські поїзди) з теплого приміщення та заощаджувати паливо для прогріву двигуна», – розповів в. о. начальника служби рухомого складу і капітальних ремонтів КП «Дніпровський метрополітен» Сергій Калініченко.
Також в електродепо оновили одну з шести дрезин. У господарському потягу замінили бензиновий двигун на більш економічний, тепер він дизельний, замінили і колісні пари, а також модернізували кабіну, розповів майстер в електродепо КП «Дніпровський метрополітен» Ігор Чорний:
«Після ремонту в дрезині, окрім іншого, з’явився лічильник палива (це дозволить посилити контроль за його використанням), замінили карданні вали, реверс-редуктори. Для безпеки руху потяг оснащений світловою та звуковою сигналізацією».
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |
Вы серьезно?
а как же декомунизация ?
им лет по 70 этим дрезинам? Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1