Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Днепр » Новости города и региона
пт, 28 июня 2024
05:29

НОВОСТИ ГОРОДА И РЕГИОНА

Спека у вагоні? Що робити?

Спека у вагоні? Що робити?

Літо. Спека. Відкриті вікна вагону. Хтось витирає піт, який тече вже до шкарпеток. В повітрі стоїть важкий запах людських тіл. Вікна можна відкрити навстіж, але комусь дує і провідник з ухмилкою відмовляється включити вентиляцію, адже вагони старі і пекельні.

Але чи правду каже провідник? Чи можна зробити так, щоб було прохолодніше у вагонах?

Можна. Але треба знати свої права та трошки законодавства.

Загальна температура повітря в вагонах класу люкс та купе відповідно до законодавства має бути не більше 26 градусів за цельсієм, а в плацкартних вагонах повинна працювати вентиляція.

Дізнатись температуру у вагоні можна за допомогою термометра, який має висіти у кожному вагоні. В плацкартних вагонах градусник знаходиться зверху, біля місця №2, в купейних – висить посередині вагона. Якщо термометра немає – залишайте скаргу в книзі скарг, що знаходиться у начальника поїзда і в штабному вагоні.

Відповідно до додатку 6 Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, у всіх вагонах класу купе та люкс кондиціонування є базовою послугою (тобто, обов’язковою). У регіональних експресах кондиціонер має бути встановлений лише в першому класі. В плацкартних вагонах обов’язково має працювати вентиляція.

Відповідно до Державних санітарних правил та норм гігієни транспорту:

п. 2.4. ... Вентиляція, а у вагонах із кондиціонуванням — кондиціонери повинні бути ввімкнуті влітку за 30 хвилин до посадки пасажирів в вагон; взимку вмикається тільки вентиляція.

п.3.6. На шляху прямування, а також під час подачі поїзду під посадку в зимовий час, перехідний період температура повітря у вагонах усіх типів повинна бути на рівні +20° +/-2° , а влітку +24° +/-2° (тільки у вагонах, де є кондиціонери).

Тобто, відповідно до даних правил температура повітря літом у вагонах класу купе та люкс має бути не більше 26 градусів. Разом з тим, Укрзалізниця не завжди дотримується правил, тому далеко не у всіх вагонах класу люкс і купе є кондиціонери.

Що робити, якщо у вашому вагоні немає кондиціонерів взагалі? Або кондиціонери є, але вони не працюють?

Йти до начальника поїзда, вимагати книгу скарг, куди записати скаргу та (або) вимагати переведення в вагон з кондиціонуванням. Потім, по приїзду до Києва, продублювати скаргу на гарячі лінії УЗ.

А що робити пасажирам плацкартних вагонів? Помирати, тліючи у вагоні, чи вибити вікно, як нещодавно зробили працівники Маріупольського депо?

На жаль, Державні санітарні норми і правила не встановлюють граничну температуру для вагонів другого (плацкартні вагони) та третього (загальні вагони) класу. Фактично відсутні норми обмеження температури літом, але має працювати вентиляція – яка рятує, щоправда, лише вночі або ввечері. Разом з тим, далеко не у всіх вагонах навіть вентиляція працює, а де і справна – провідники не хочуть її включати. Як перевірити, чи працює вентиляція? На стелі ви маєте побачити решіточки. Простягніть туди руку і відчуйте, чи дує звідти повітря. Якщо дує – то вентиляція включена, якщо не дує – тоді виключена, вимагайте у провідника її включити. У випадку відмови – підходьте до начальника поїзда і вимагайте книгу скарг. Як правило, після цього у вагон направляють електромеханіка, який і запускає в роботу вентиляцію.

Якщо ж вас дуже просять не записувати скаргу в книгу скарг, пригощають чаєм або перевели в інший вагон, де прохолодніше – є гарячі лінії УЗ, де варто залишити звернення – при цьому вказавши, що до провідників немає претензій, адже за це відповідають робітники депо.

А взагалі на залізниці варто запам’ятати простий і дієвий алгоритм скарг:

Провідник-начальник поїзда з книгою скарг-відео\фото фіксація та скарги на гарячі лінії УЗ.

Любіть Україну та щеміть чиновників :)

Gorod.dp.ua на Facebook.


гость  (28.06.16 23:33): Да здравствует Укрзалізниця, с самыми поездатыми поездами в мире. Да и вообще, как сказал в своё время мой преподаватель по Праву: -" Мы будем изучать Право, но запомните у нас бесправовое государство". Я запомнил, так что всем Adiós Amigo! Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
Я  (28.06.16 23:21): Поезд 42 Трускавец-Днепр ни в одном вагоне ни вентиляции, ни кондиционера. На окнах надписи гласят, что кондиционерами не оборудованы. Толку писать жалобы, если подвижной состав со свалки? Ответить | С цитатой
piligrim  (28.06.16 21:42): 26 июня возвращался из Киева ФИРМЕННЫМ поездом Киев_Днепропетровск (Днепропетровск-Киев) № 180 - передвижной бухенвальд! вентилляции небыло вообще, в тамбурах курили, может и в купе (к стати вагон № 15), в туалетах - ТУАЛЕТ! цена билета на 12 гривен с копейками дешевле чем на Хюндаи (Хёндэ), надо еще повысить цены на билет чтоб улучшить кмфорт... Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
Димка  (28.06.16 18:16): Последняя фраза:
Любіть Україну та щеміть чиновників :)
Простите, как по-русски, что делать с чиновниками?
Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
nemezis 12  (28.06.16 17:33): пожалуй выдам своим слесарям по томику санитарных правил и пусть прикрутят к каждому вагону,авось пассажирам станет прохладней. Ответить | С цитатой
Я вам расскажу  (28.06.16 15:05): Я вам расскажу, что дальше будет. Все жалобы пеернаправляют местным властям. Местные власти отвечают, что как только будет финансирование - так сразу всё будет. Всё. Ответить | С цитатой
днепрянин  (28.06.16 14:52): Журналисты как всегда поверхностно копнули, а суть не поняли. Согласно Закона України про залізничний транспорт- "придбання залізничного рухомого складу для перевезень пасажирів у поїздах далекого слідування та місцевого сполучення здійснюються у встановленому порядку за рахунок коштів Державного бюджету України. Так что все эти скарги нужно адресовывать не в УЗ, а Верховну Раду почему вагоны не обновляются. Ответить | С цитатой
пассажир  (28.06.16 14:43): Петухи ипаные. Летом езжу в интерсити только, зимой бывало в обычном поезде в купе. Жарят твари, ниху... ничего не экономят твари. Градусов 26 не меньше зимой. Короче хоть в рот вые..сь И зимой и летом жарко тварюки ипаные Ответить | С цитатой
Гостья  (28.06.16 14:21): Ехали из Одессы в купе. От жары можно сойти с ума. Какой кондиционер, окна и те не открывались. А еще грязища. Наши железные дороги - это позор!! Ответить | С цитатой
тюкалка  (28.06.16 14:05): Так ты же в Украине.
И ещё, люди, не отдавайте талончики кондукторам в общественном транспорте, у нас в стране борются с коррупцией, вы не знали?
Ответить | С цитатой | Обсуждение: 1
1 2
Gorod.dp.ua не несет ответственности за содержание опубликованных на сайте пользовательских рецензий, так как они выражают мнение пользователей и не являются редакционным материалом.

Gorod`ской дозор | Обсудите тему на форумах | Разместить объявление

Другие новости раздела:

ОБРАТИТЕ ВНИМАНИЕ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами
•  Поліція встановила осіб, причетних до катування та незаконного позбавлення волі ексвійськового у Дніпрі (16)

•  У Дніпрі відкрили туалет-рекордсмен (12)

•  24 пасажирські вагони та 2 екскурсійні. У Дніпрі до виходу на маршрути готують нову партію вживаних трамваїв з Лейпцига (12)

•  Конфлікт Тищенка із «Сином»: через що у Дніпрі «затримували» ексбійця Kraken (11)

•  У Дніпрі посадовці комунального підприємства налагодили схему розкрадання бюджетних коштів на парковках (10)

•  Поліцейського, який брав участь у побитті ексвійськового у Дніпрі, звільнили – ЗМІ (8)

•  За час воєнного стану придбав майна на 350 000 доларів: на Дніпропетровщині судитимуть колишнього обласного воєнкома (8)

•  У Дніпрі на Марії Лисиченко зіткнулись Toyota Land Cruiser та тролейбус №20: рух ускладнено (7)

•  Буде потрібно набратися сміливості та констатувати смерть - комерційний директор «Дніпра-1» Вʼячеслав Фрідман (6)

•  У Дніпрі нарешті знизилися ціни на помідори (5)


* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
70
аварийных детских и тренажерных площадок планируется отремонтировать в 2024 г.

Источник
copyright © gorod.dp.ua
Все права защищены. Использование материалов сайта возможно только с разрешения владельца.

О проекте :: Реклама на сайте