Операційний центр опрацьовуватиме всі звернення від громадян, подані в електронній формі через сайт igov.org.ua, у паперовому вигляді, а також звернення від облдержадміністрації. Частиною операційного центру також стане єдина гаряча телефонна лінія, яка запрацює з 1 квітня.
«Усі звернення, які надходитимуть до операційного центру, переадресовуватимуться до керівників служб, які відповідають за те чи інше питання, і готуватимуть відповідь. При цьому обов’язково дотримуватимуться строки надання відповіді встановлені законодавством. Зараз проходить навчання співробітників оперцентру. Вони тренуються над опрацюванням звернень, які надійшли до облдержадміністрації від мешканців міста, і направлені на виконання до міської ради.
Наступного тижня плануємо розпочати опрацювання звернень у паперовому вигляді для перенесення їх в електронний.
Також хочемо показати можливість нашим городянам самостійно подавати звернення в електронній формі через портал послуг igov.org.ua.», - зазначила в.о. заступника начальника управління внутрішньої політики міськради Ірина Корецька.
![]() |
Gorod`ській дозор |
![]() |
Фоторепортажі та галереї |
![]() |
Відео |
![]() |
Інтерв`ю |
![]() |
Блоги |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
![]() |
Погода |
![]() |
Архів новин |