Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 16 травня 2024
18:40

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Радник голови ОДА розповів, як користуватися електронними адмінпослугами

Радник голови ОДА розповів, як користуватися електронними адмінпослугами
Дніпропетровщина лідирує по впровадженню електронних державних послуг. Відразу 3 нових запустили на днях. Це довідка про доходи від фіскальної служби, оформлення закордонного паспорта та субсидії на оплату житлово-комунальних послуг. Радник голови Дніпропетровської облдержадміністрації Дмитро Дубілет розповів, як користуватися електронними послугами.

Для замовлення електронної послуги потрібно зайти на сайт igov.org.ua. «Щоб швидко знайти послугу, в поле пошуку вводимо її назву або ключове слово. Наприклад, якщо вам потрібне оформлення закордонного паспорта, достатньо написати «паспорт» і система знайде те, що вам потрібно», — пояснив Дмитро Дубілет.

На сторінці послуги слід вибрати регіон і місто, в якому ви мешкаєте. Після цього система запропонує два варіанти підтвердження особи — електронно-цифровий підпис і BankID: «Перший варіант поширений серед юридичних осіб. Тим, у кого є картка крупного українського банку, найзручніше скористатися BankID. Для цього потрібно вибрати зі списку фінансову установу, ввести свій номер телефону або логін (залежить від банку) і пароль. «Другий етап ідентифікації — код, який прийде на мобільний телефон по смс, — продовжив Дмитро Дубілет. — Вводимо цей код і автоматично переходимо на форму обраної послуги. Паспортні дані в ній заповнені автоматично, бо їх передав банк. Змінити цю інформацію не можна, а значить виключено помилку».

Дмитро Дубілет підкреслив, що між послугами в електронній формі та інтернет-послугами є принципова різниця: «Наприклад, оформлення закордонного паспорта он-лайн не позбавляє необхідності прийти в міграційну службу, щоб зробити фотографію, і ще раз, щоб забрати документ. Але тепер не доведеться стояти в чергах для заповнення форми та оплату послуги. З субсидією все інакше. Нікуди ходити не потрібно. Ви заповнюєте форму на сайті iGov і натискаєте кнопку «Відправити». Протягом 20 робочих днів на вашу електронну пошту прийде лист з підтвердженням оформлення субсидії або причиною відмови», — зауважив Дмитро Дубілет.

Gorod.dp.ua на Facebook.


из Днепра  (20.08.15 21:43): Спасибо! Любая новация, позволяющая НЕ общаться с чиновниками - подарок. Наболело...извините. Дмитрию успехов! Відповісти | З цитатою
Опять двойка...  (20.08.15 19:00): [QUOTE]...справка о доходах от фискальной службы, а так же оформление загранпаспорта...[QUOTE]
В данном случае "так же" пишется слитно.
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
100
дворів запланували відремонтувати у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті