Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
6 июля 1936 Открыто движение поездов на детской железной дороге
Детская ж.д. в парке Чкалова
Детская ж.д. в парке Чкалова
В этот день до шести часов вечера улицы в г. Днепропетровске, примыкавшие к парку им. Хатаевича (ныне Глобы) были оцеплены милицией. А в парке звучали пионерские фанфары, выстрелы ракет, которые извещали о начале долгожданного праздника — открытии детской железной дороги
«…Перони залюднені. Обличчям до трибуни (де знаходиться керівництво області) стояли дві довгі шеренги юних залізничників, у повній формі, з якої червоними квітками вириваються піонерські галстуки — так описывал проведение праздника корреспондент местной газети «Зоря».«Куди дивитися в ці приємні хвилини? Чи на красоту зеленої поляни, прорізаної широким прудом і закутої мальовничими бетонними мостами ? Чи на колонаду прекрасного вокзалу, який міг би бути чудовим макетом для будівництва найкращих столичних вокзалів? Чи на творіння комсомольців ДПРЗ та ВРЗ — локомотив і ланцюжок комфортабельних вагонів, дуже схожих на вагони «ленинградской стрелы…»
Почекавши поки розлетілась в два боки червона стрічка, перерізана т. Хатаєвичем, наймолодші машиністи залізниці Оля Федоренко та Шура Трахтенруд повели по рейках їхньої залізниці перший поїзд. Поїзд сховався в тонелі, винирнув, понісся повз пр. К. Маркса, проминув депо, зупинився на станції «Комсомольськ» і знову побіг на «Жовтеня». А оператор залізниці Катя Бердичевська зробила запис в оперативному журналі: «Поїзд № 1 прибув з станції «Комсомольськ» на станцію «Жовтеня». Мала Сталінська працює!».