Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Gorod`ській дозор
Чт, 25 квітня 2024
03:02

GOROD`СЬКІЙ ДОЗОР

Влад Фрейзер


25 лютого 2019, 09:18

700 млн грн можуть втратити місцеві бюджети через зміни до бюджетного кодексу

Асоціація міст України не підтримує законопроект №9291, який вносить зміни до Бюджетного кодексу. Свої висновки з цього питання АМУ 22 лютого надіслала до парламентського Комітету з питань бюджету. Документ передбачає внесення змін до Бюджетного кодексу України в частині перерозподілу коштів, що надійшли від відшкодування втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва до місцевих бюджетів, на користь державного бюджету, якщо такі кошти не були використанні протягом двох років з моменту їх надходження.
Внесення запропонованих змін, як зазначає розробник, дасть можливість врегулювати питання фінансування заходів, зокрема, щодо виправлення помилок у Державному земельному кадастрі і проведення підготовки лотів до земельних торгів. Водночас, відзначають в Асоціації, ст.209 Земельного кодексу України говорить, що кошти, які надходять у порядку відшкодування втрат с/г та л/г виробництва, використовуються виключно на освоєння земель для сільськогосподарських і лісогосподарських потреб, поліпшення відповідних угідь, охорону земель відповідно до розроблених програм та проектів землеустрою, а також на проведення інвентаризацій земель, проведення нормативної грошової оцінки землі. Використання цих коштів на інші цілі не допускається. Таким чином, акцентують в АМУ, пропозиції розробника, не відповідають Земельному кодексу Украйни.
Щодо використання коштів спеціального фонду Державного бюджету на виправлення помилок у Державному земельному кадастрі. Підпунктом 9 пункту 6 Порядку ведення Державного земельного кадастру, який затверджено постановою Кабінету Міністрів Украйни №1051 від 17.10.2012 року, визначено, що виправлення помилок в Державному земельному кадастрі відноситься до повноважень державних кадастрових реєстраторів територіальних органів Держгеокадастру. Пунктами 144 та 157 того ж порядку зазначено, що кадастровий реєстратор виправляє їх безоплатно. Тому виправляти помилки Державного кадастру, допущені не з вини органів місцевого самоврядування, за рахунок надходжень місцевих бюджетів несправедливо. Наголошують представники Асоціації міст України.
Щодо використання коштів спеціального фонду Державного бюджету на фінансування підготовки лотів до земельних торгів. Ст. 135 Земельного кодексу України говорить про те, що витрати на підготовку земельних торгів, відшкодовуються переможцем земельних торгів за кожним лотом. Таким чином витрачання коштів місцевого та державного бюджетів на підготовку лов до земельних торгів є недоцільним.
Стосовно ж того, що ОМС не використовують кошти, що надходять, а накопичують їх на рахунках. То тут також все зрозуміло. Коментують в АМУ. Звертаючи увагу на високу вартість землевпорядних та землеоціночних робіт, які можуть виконуватись за рахунок отриманого для цього ресурсу, ОМС вимушені попередньо накопичувати необхідні ресурс для того, щоб забезпечити повноцінне фінансування та реалізацію таких заходів. Окремі норми земельного законодавства чітко визначають терміни, коли ці заходи можуть бути проведені:. Так, наприклад, відповідно до ст. 18 Закону України «Про оцінку земель» проведення нормативної грошової оцінки землі в межах населених пунктів здійснюється не рідше ніж один раз на 5-7 років, а розташованих за межами населених пунктів земельних ділянок несільськогосподарського призначення - не рідше ніж один раз на 7-10 років.
Таким чином, для проведення нормативної грошової оцінки земель за рахунок коштів, що надійшли від втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, органи місцевого самоврядування базового рівня змушені накопичувати кошти протягом тривалого часу. Тому норма, яка вилучає надходження місцевих бюджетів, що надійшли від втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва у випадку їх не використання протягом двох років, е необґрунтованою та безпідставною.
Отже, зважаючи на вищезазначене і те, що запропоновані зміни погіршують ресурсне забезпечення місцевого самоврядування (потенційні втрати близько 700 млн грн) і можуть негативно вплинути на спроможність місцевої влади та спричинити розбалансування місцевих бюджетів, Асоціація звернулася до профільного комітету ВР з проханням відправити законопроект на доопрацювання розробнику.





Переглядів: 377
Усі записи автора | << | >>

Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ській дозор | Обговорити тему на форумах | Газета оголошень

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті