24 травня 2019, 11:11
Звернення громадян на особливому контролі у ГУ ДФС у Дніпропетровській області
Всебічний розгляд звернень громадян, задоволення їх законних прав та інтересів є пріоритетним напрямом роботи органів державної влади, відповідальним обов’язком службових осіб.
Впродовж січня - квітня 2019 року до органів ДФС Дніпропетровської області надійшло 123 письмових звернення громадян, що на 77 менше, ніж за відповідний період 2018 року. Тематика письмових звернень в більшості стосувалася наступних питань: контрольно-перевірочної роботи, консультації з питань податкового законодавства тощо.
До органів ДФС у Дніпропетровській області протягом року надійшло 6 колективних звернення від 39 громадян. Звернення розглянуті у визначений законодавством терміни.
З метою поліпшення інформаційного обміну з громадянами при ГУ ДФС створено спеціальну електронну поштову скриньку
[email protected], звернення з якої протягом кожного робочого дня приймаються працівниками відповідно до вимог Закону.
Останній раз редагувалося: 24.05.2019 11:11