29.03.2011
Дослідження користувачів міського порталу
Але крім того, щоб знати «хто читає і чим цікавиться», потрібно також знати «чим ще можна зацікавити», щоб правильно планувати подальший розвиток ресурсу та залучати рекламодавців до взаємовигідної співпраці.
Статистику відвідуваності ведуть практично всі ресурси, але це лиш голі цифри – скільки було візитів, які сторінки читали, як довго були, звідки прийшли тощо. А хто ці люди? Їхній вік, стать, матеріальний стан, рівень достатку, власні інтереси, врешті-решт?
У березні цього року дослідницька компанія Action Data Group на замовлення ТОВ Міський Сайт провела дослідження одного із популярних інтернет-порталів України та найпопулярнішого у дніпропетровському регіоні – www.gorod.dp.ua – і отримала детальні характеристики відвідувачів сайту. Крім соціо-демографічних показників були виявлені популярні для читачів розділи, уподобання відвідувачів до тих чи інших тем, ставлення до реклами та, що важливо, ступінь довіри до інтернет-ресурсу взагалі. Дуже показово, що інформації на «городі» (з наголосом на другий склад, як його з любов’ю називають постійні відвідувачі) довіряють практично всі користувачі – 93%.
Комерційний директор ТОВ Міський Сайт Уляна Сидоренко ділиться своєю думкою про виконаний проект: «Звичайно, працюючи щоденно над розвитком нашого інтернет-порталу, ми уявляємо і приблизний портрет аудиторії, і їхні очікування. Але проведене компанією Action Data Group опитування допомогло нам ще глибше зрозуміти наших користувачів, їхні потреби та побажання. Ми відчуваємо, що стали ще трохи ближче до наших відвідувачів. Крім того, хочу висловити подяку всім користувачам, які взяли участь у опитуванні. Для вас ми станемо ще кращі!»
Менеджер з розвитку бізнесу компанії Action Data Group Володимир Градиський: «Action Data Group готова проводити такі дослідження для українських інтернет-ресурсів і надалі. Хочемо окремо нагадати, що у березні-квітні цього року діє спеціальна знижка для власників інформаційних порталів, тому поспішайте із своїми замовленнями».
|