Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Вт, 04 червня 2024
20:58

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Як у Дніпрі міська влада опрацьовує звернення громадян, зокрема й по аварійних заявках

Як у Дніпрі міська влада опрацьовує звернення громадян, зокрема й по аварійних заявках

У Дніпрі для звернень та заявок від дніпрян працює низка сервісів, одна з яких - Єдина гаряча телефонна лінія ((056) 732-12-12, (095) 732-12-12, (096) 732-12-12, (073) 732-12-12 ).

Торік на Єдину гарячу лінію (ЄГЛ) надійшло 208 тисяч 24 звернення. За словами старшого оператора цієї служби Олексія Босова, більшість звернень, а саме 116 тис. 230, мали інформаційний характер, за якими надано консультації. Майже 60 тис. звернень були аварійного характеру, решта – ті, що розглядаються у термін, встановлений законодавством.

«Зателефонувавши на гарячу лінію, можна отримати консультацію, залишити звернення, якщо питання належить до компетенції міської ради, або повідомити про аварійну ситуацію. Звернення, які є аварійними, одразу ж передаються до профільних служб, решта – розглядаються у законодавчо встановлені строки. За добу операторами в середньому обробляється понад 700 дзвінків. Під час негоди або аварійних відключень водопостачання ця цифра значно збільшується», - розповів під час прямої телефонної лінії 9 лютого Олексій Босов.

Подавати заявки і звернення можна онлайн через Контакт-Центр (https://hotline.dniprorada.gov.ua/) з відповідним мобільним застосунком і чат-ботом.

«Ці сервіси підвищують ефективність приймання, обробки, виконання звернень громадян щодо аварійних ситуацій у сфері благоустрою та житлово-комунального господарства, скорочують час на підготовку звітної та аналітичної інформації щодо роботи зі зверненнями, налагоджують зворотній зв'язок та якість взаємодії містян і влади. А впровадження чат-боту у листопаді торік дозволило ще більше спростити подання звернень до Контакт-Центру.

Через чат-бот можна залишати звернення про аварійну ситуацію, контролювати хід його виконання, отримувати сповіщення про терміни виконання звернення, переглядати історію звернень та оцінювати якість виконання тощо.

Торік через портал Контакт-Центр отримано 25 205 звернень, мобільний додаток – 2 358, чат-бот – 721», - зазначила начальниця відділу розвитку ел

ектронних сервісів департаменту інформаційних технологій міськради Олена Королькова.

Низка звернень і заявок пов’язана з інфраструктурою і благоустроєм. Так, за минулий рік до управління інфраструктури надійшло і оброблено понад 8 700 звернень, пропозицій.

«Більшість питань пов’язані з ремонтом міських автошляхів, дренажно-дощових систем та гідротехнічних споруд, з мережами водопостачання, опаленням, тарифами, перерахунками тощо», - сказав начальник управління інфраструктури департаменту благоустрою та інфраструктури міськради Дмитро Коробов.

Водночас управлінням з благоустрою міста за 2021-й опрацьовано майже 4 400 заявок від містян:

«Найбільше звернень пов’язані з обрізанням та обстеженням аварійних дерев, а також щодо зовнішнього освітлення, ритуальних послуг, утримання (прибирання) доріг», - додала начальниця управління з благоустрою міста департаменту благоустрою та інфраструктури Світлана Літвінова.

Gorod.dp.ua на Facebook.


1  (15.02.22 12:27): Самое главное-похвалить себя!!!((( Работаете вы не так безупречно, как статистику ведёте((( Оставляла заявку по проблеме с водоснабжением, её зарегистрировали и обещали дать ответ в течение, если не ошибаюсь, 14 дней... Скоро будет год, как жду ответ!!! Даже после неоднократных звонков и напоминаний о себе...И из моих знакомых обратной связи не дождался никто((( Відповісти | З цитатою
Олеся  (13.02.22 18:40): Почему нет связи по мобилке, прошлый раз у меня ушло 158 гривен, пока с вами пообщалась, а обрезка деревьев ограничилась отпиской Відповісти | З цитатою
5555  (10.02.22 16:25): Как? Да через никак. Эти ваши аварийки ни черта не делают по реальным вызовам. Відповісти | З цитатою
1111  (10.02.22 05:50): Ни как не решается. 6 лет крышу чинят. Пока только языком. Відповісти | З цитатою
555  (09.02.22 23:55): молодцы ! вопросов нет ! всё вовремя и с обратной связью ! не однократно через сайт решали конкретно- вопрос с аварийкой водоканала (топило цоколь ) ! спасибо ! со спилом аварийного дерева на тоже помогли ! спасибо ! Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
154,5
млн грн містянам на відновлення житла, яке постраждало від ракетних обстрілів, виплатив Дніпро у 2023 р.

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті