Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Новини міста і регіону
Чт, 23 травня 2024
18:28

НОВИНИ МІСТА І РЕГІОНУ

Борис Філатов: Подовження тролейбусного маршруту №19 у Дніпрі – частина програми з відродження муніципального електротранспорту

|«« «« »» »»|

У Дніпрі готують до запуску подовжений тролейбусний маршрут № 19. Нову мережу проклали від вул. Каверіна до вул. Уральської.

Реанімувати наявний маршрут тривалий час просили мешканці прилеглих кварталів. Відтак одна з головних міських магістралей – вулиця Робоча – повністю сполучається з житломасивом Тополя.

Очікується, що новий маршрут тролейбуса, протяжність якого збільшилася на півтора кілометра, запустять уже наступного тижня.

«Це – продовження моєї програми з відродження дешевого муніципального електротранспорту. Ми змінили ситуацію з тролейбусами на житломасивах Парус і Сокіл. Нині тут, на вул. Робочій, ми також застосовуємо необхідні технічні рішення. У нас багато планів щодо розвитку електротранспорту. Так, уже на фінішній прямій процес придбання нових тролейбусів у співпраці з міжнародною фінансовою інституцією. Є спекуляції стосовно моїх закордонних відряджень. Однак придбання нового рухомого складу електротранспорту – це один із результатів поїздок, зокрема до Лондона, й зустрічі з керівництвом Європейського банку реконструкції та розвитку», – зазначив міський голова Дніпра Борис Філатов під час огляду робіт з подовження тролейбусного маршруту 27 листопада.
Нова мережа охоплює вулиці Робочу, Уральську, Грибоєдова, Гродненську, Волховську та утворює сполучення з просп. Олександра Поля, Запорізьким шосе та житловим масивом Тополя-3. Як очікується, щомісячний пасажиропотік тут зросте з 77 тис. до 88,5 тис. осіб.

Також завдяки змінам у схемі трафіку рух вулицями Каверіна та Уральською буде двостороннім.

Як відомо, активна забудова в районі вулиць Каверіна, Уральської, Патона та Кавалерійської розпочалася майже сорок років тому. Тут з’явилося чимало багатоповерхівок. Однак транспортна мережа охоплювала здебільшого територію навколо тодішнього промислового центру – Південного машинобудівного заводу. Тривалий час мешканцям цілого кварталу (а це близько 7 тис. містян) було складно дістатися до мережі муніципального транспорту.

«Звичайно, ми чекали тролейбуса. Я живу тут поруч. Сам уже пенсіонер, тож мені значно зручніше пересуватися тролейбусами та трамваями», – розповів дніпровець Геннадій.
Будівельні роботи з подовження маршруту тривали близько двох місяців. Працівники комунальних служб розширили дорожнє полотно, замінили трамвайну колію та збудували ділянку тролейбусної контактної мережі.

На оновленому маршруті № 19 курсуватиме ще один додатковий тролейбус – загалом їх буде сім. Це, зокрема, зменшить інтервал руху. Облаштували також іще чотири зупинки – тепер їх 36.

Вартість робіт сягає близько 5 млн грн, з них лише 2 млн грн – бюджетні кошти. Решта – гроші комунального підприємства електротранспорту. Після перерахунку вартості проїзду у трамваях і тролейбусах підприємство отримало можливість реалізувати такі проекти.

Зазначимо, що за останні два роки у Дніпрі вперше за час незалежності країни відкрили нові тролейбусні маршрути на житломасиви Парус, Сокіл, де електротранспорту не було взагалі. У переліку також ж/м Сонячний.

А ще до кінця року подовжать маршрут № 5 до залізничного вокзалу.

Gorod.dp.ua на Facebook.


1  (28.11.18 09:00): Продлите троллейбусный маршрут с Осенней до Северного!!! Відповісти | З цитатою
олег  (27.11.18 23:47): А еще до конца года продолжат трамвайный маршрут №5
Может все таки троллейбусный?
Відповісти | З цитатою
ЕжЪ  (27.11.18 23:11): Тем временем в метрополитене один вагон ремонтируют 5 лет (с 2013)
...
(с)
Відповісти | З цитатою
Интересующийся  (27.11.18 22:34): Доделайте наконец то Центральный мост и пустите троллейбусы на Левый берег!!! Відповісти | З цитатою
Коварный Каверин  (27.11.18 17:57): "Долгое время жителям целого квартала (а это около 7 тыс. горожан) было сложно добраться к сети муниципального транспорта"

Там трамвай ходит вверх-вниз, и троллейбус А вниз до Уральской. Но ради красивой строчки в релизе этого можно не заметить, да?
И вообще, продлили маршрут на 600 м., а разговоров-то! Целый мэр приехал щеки надувать. Видно, похвастаться больше нечем.
Відповісти | З цитатою | Обговорення: 1
Рабочая  (27.11.18 17:14): Бессмысленное продление. Один квартал. На перекрестке Рабочая - Уральская и так не просто разъехаться, так еще один маршрут троллейбуса на разворот станет. До низа Рабочей, считаю, гораздо целесообразней. Жаль что не проводят опрос людей, которые тут живут Відповісти | З цитатою
123  (27.11.18 16:06): А смысл до Уральской. Уж если решили продлить 19 маршрут, то целесообразно до низа ул. Рабочей, а так это продление - ни о чем, разве что бабла можно попилить... Відповісти | З цитатою | Обговорення: 2
а зачем  (27.11.18 15:20): прокладывать контактные провода,где они и так есть ???
Там ходит кольцо Б и А
вот разворота на Уральской не было
а вообще нужно продлить провода до низу Рабочей
Тогда это имеет смысл
Відповісти | З цитатою
1
Gorod.dp.ua не несе відповідальності за зміст опублікованих на сайті рецензій користувачів, тому що вони виражають думку користувачів і не є редакційним матеріалом.

Gorod`ской дозор | Обговорити тему на форумах | Розмістити оглошення

Інші новини:

ЗВЕРНИТЬ УВАГУ!
Популярні*:
 за коментарями | за переглядами

* - за 7 днів | за 30 днів | Докладніше
Цифра:
45
стихійних сміттєзвалищ ліквідували у Дніпрі за 2022 рік

Джерело
copyright © gorod.dp.ua
Всі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті