Загалом для участі у конкурсі надійшло 65 робіт від 16 навчальних закладів Дніпропетровська.
Переможцями конкурсу соціальної реклами на тему енергоефективності стали роботи Мірошниченко Анастасії від гімназії №3, Костюк Вікторії від НВК №131, Мерзлої Дарини від СЗШ № 50. Основними критеріями їх вибору стали оригінальність ідеї та чіткість донесення повідомлення до глядачів. Друге місце посіла серія картинок-коміксів про кота Хеппі, що не може посмажити собі рибки через брак електроенергії. Її надіслали учениці дніпропетровської школи №31. Роботу буде використано як основу для інтернет-кампанії.
«Ніщо не може вплинути на дорослих так, як оригінальний та мудрий дитячий погляд на проблему. Саме такі ідеї – прості, чіткі й небанальні – ми обрали серед великої кількості конкурсних робіт», – наголосила керівник департаменту із соціального розвитку ДТЕК Вікторія Гриб.
За словами голови Дніпропетровської обласної ради Євгена Удода, якщо ми донесемо дітям, що енергозбереження це – необхідно, корисно і реально, то ця ідея швидко пошириться і серед дорослих. Соціальна реклама, створена школярами, яка з'явиться у Дніпропетровську для когось може стати першим кроком до ощадливого відношення з енергоносіями.
|
Gorod`ській дозор | |
Фоторепортажі та галереї | |
Відео | |
Інтерв`ю | |
Блоги | |
Новини компаній | |
Повідомити новину! | |
Погода | |
Архів новин |