Згоден
Продовжуючи перегляд сайту, ви погоджуєтеся з тим, що ознайомилися з оновленою політикою конфіденційності та погоджуєтеся на використання файлів cookie.
Дніпро » Блог
Вт, 18 червня 2024
11:39

БЛОГИ

dpi463


15 серпня 2019, 14:55

Соборне управлінні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє

Особливості нарахування плати за землю для співвласників

Соборне управлінні Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що згідно з п.п. 286.2 ст. 286 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 01 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік. Форма такої декларації встановлена у порядку, передбаченому ст. 46 ПКУ, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями, та звільняє від обов’язку подання щомісячних декларацій.
Згідно з п. 286.1 ст. 286 ПКУ підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.
За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності, зокрема, кількох юридичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб пропорційно належній частці кожної особи – якщо будівля перебуває у спільній частковій власності (п.286.6 ст. 286 ПКУ)
Статтею 80 Земельного кодексу України (далі – ЗКУ) встановлено, що суб’єктами права приватної власності на землю є, зокрема, юридичні особи.
Земельна ділянка може знаходитись у спільній власності з визначенням частки кожного з учасників спільної власності (спільна часткова власність) або без визначення часток учасників спільної власності (спільна сумісна власність).
Юридичні особи – співвласники земельної ділянки, яка перебуває у їх спільній власності (спільній частковій власності) самостійно обчислюють земельний податок пропорційно частці належній кожній з них.
Щодо нового виду діяльності

Соборне управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що відповідно до п. 29 Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року № 117 (далі – Порядок), платник податку має право подати до ДФС таблицю даних платника податку за встановленою формою згідно з додатком 3 до Порядку.
Таблиця даних платника податку подається платником податку в електронній формі засобами електронною зв’язку, визначеними ДФС, з урахуванням вимог Законів України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», від 22 травня 2003 року № 851 «Про електронні документи та електронний документообіг» та наказу Міністерства фінансів України від 06.06.2017 № 557 «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами».
Відомості щодо засобів електронного зв’язку ДФС, якими може подаватися таблиця даних платника податку, ДФС постійно розміщує на своєму офіційному веб-сайті.
Згідно із п. 30 Порядку у Таблиці даних платника податку зазначаються:
- види економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010);
- коди товарів згідно з УКТЗЕД, що постачаються (виготовляються) та/або придбаваються (отримуються) платником податку;
- коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010), що постачаються (виготовляються) та/або придбаваються платником податку.
Пунктом 31 Порядку визначено, що Таблиця даних платника податку подається із поясненням, в якому зазначається діяльність, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Укладення трудового договору

Соборне управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу фермерів та сільськогосподарських товаровиробників, що найманий працівник не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням власника або уповноваженого ним органу та подання повідомлення до територіальних органів Державної фіскальної служби.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування одним із таких способів:
- засобами електронного зв'язку з використанням електронного цифрового підпису відповідальних осіб;
- на паперових носіях разом з копією в електронній формі;
- на паперових носіях, якщо трудові договори укладено не більше ніж із п'ятьма особами.
Повідомлення про прийняття працівника на роботу подається до початку роботи працівника за формою згідно з додатком до постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. №413.
У формі повідомлення зазначається реєстраційний номер облікової картки підприємця, прізвище, ім’я, по батькові працівника, реєстраційний номер облікової картки працівника, номер і дата розпорядження про прийняття на роботу, дата початку роботи.
Платник податку має право на податкову знижку

Соборне управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що платник податків має право на податкову знижку шляхом зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року на суму фактично здійснених ним витрат, які підтверджені відповідними документами. Таке право передбачене статтею 166 Податкового кодексу України (далі - Кодекс).
Податкова знижка - це сума витрат платника податку на оплату товарів, послуг резидента протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення загального річного оподатковуваного доходу у вигляді заробітної плати.
Перелік витрат дозволених до включення до податкової знижки:
- сума коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти платника податку та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення;
- частина сплачених процентів за іпотечним житловим кредитом у порядку, встановленому статтею 175 Кодексу;
- сума коштів або вартість майна перерахованих (переданих) у вигляді пожертвувань або благодійних внесків неприбутковим організаціям, які відповідають умовам, встановленим пунктом 133.4 Кодексу;
- сплата страхових платежів за договорами довгострокового страхування життя та пенсійних внесків у рамках недержавного пенсійного забезпечення;
- оплата допоміжних репродуктивних технологій;
- оплата державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита;
- сума коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу на альтернативні види палива;
- сума коштів у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, фактично сплачених платником податку, який має статус внутрішньо переміщеної особи;
- сплата коштів на будівництво (придбання) доступного житла.
Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються у річній податковій декларації про майновий стан і доходи, яку громадяни мають право подати по 31 грудня 2019 року (включно). Декларація подається до фіскального органу за місцем реєстрації.

Отримання допомоги на лікування

Соборне управління Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу на те, що до загального оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) не включаються кошти або вартість майна (послуг), що надаються як допомога на лікування та медичне обслуговування платника податку або члена сім’ї фізичної особи першого ступеня споріднення, дитини, яка перебуває під опікою або піклуванням платника податку, за умови документального підтвердження витрат, пов’язаних із наданням зазначеної допомоги (у разі надання коштів), у тому числі, але не виключно, для придбання ліків, донорських компонентів, протезно-ортопедичних виробів, виробів медичного призначення для індивідуального користування інвалідів, за рахунок коштів благодійної організації або його роботодавця, в тому числі в частині витрат роботодавця на обов’язковий профілактичний огляд працівника згідно із Законом України від 06 квітня 2000 року № 1645-ІІІ «Про захист населення від інфекційних хвороб» із змінами та доповненнями та на вакцинацію працівника, спрямовану на профілактику захворювань в період загрози епідемій відповідно до Закону України від 24 лютого 1994 року № 4004-ХІІ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» із змінами та доповненнями за наявності відповідних підтвердних документів, крім витрат, що компенсуються виплатами з фонду загальнообов’язкового державного соціального медичного страхування.
Норми встановлені п.п. 165.1.19 п. 165.1 ст. 165 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Зазначені норми застосовуються юридичною особою – благодійною організацією або роботодавцем платника ПДФО лише за наявності відповідних документів, які підтверджують факт проведення такого лікування та медобслуговування.
Платник ПДФО для підтвердження фактично понесених ними витрат, пов’язаних з лікуванням та медичним обслуговуванням, надає договори, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача), платіжні та розрахункові документи тощо.

Щодо надання адміністративних послуг
Фахівцями Соборного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області повідомлено платникам податків щодо обсягів наданних адміністративних послуг.
Зокрема, завідувач сектору обслуговування платників Соборного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області Інна Вікторівна ОБРАЗЦОВА повідомила таке:
«Центр обслуговування платників Соборної ДПІ Соборного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області створено з метою забезпечення виконання вимог Закону України від 06 вересня 2012 року № 5203-VI «Про адміністративні послуги» та надання якісних послуг і сервісів фізичним та юридичним особам.
Нашим Центром надається 31 адміністративна послуга з яких: 18 - безпосередньо Соборним управлінням та 13 адміністративних послуг, для отримання яких в ГУ ДФС у Дніпропетровській області можна звернутись через ЦОП ДПІ Соборного управління ГУ ДФС у Дніпропетровській області.
На сьогоднішній день послугами ЦОП користуються близько 22000 платників податків Соборного району.
Станом на 01 серпня 2019 року Нашим Центром надано більше 12000 (12054) адмінпослуг.
Найбільш запитувані послуги: це видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника – 2546, реєстрації платника єдиного податку – 1947, надання витягу з реєстру платників єдиного податку – 1519.
Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів можливо у розділі «Отримання електронних довірчих послуг» на Сайті ДФС України.»



Останній раз редагувалося: 15.08.2019 14:55


Усі записи автора | Предыдущая | Следующая

Мій gorod.dp.ua:
copyright © gorod.dp.ua
Усі права захищені. Використання матеріалів сайту можливо тільки з дозволу власника.

Про проект :: Реклама на сайті